Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

EXCLUSIV Shimon Galon, GTC: „Nu vindem mallurile Galleria”

GalleriaArad_3_newsarad.ro_.jpg
Şeful GTC România declară, pentru forbes.ro, că dezvoltatorul nu a scos la vânzare centrele comerciale Galleria din Buzău, Suceava şi Piatra Neamţ.

Acum o lună, presa economică dădea ca sigură vânzarea celor trei centre comerciale dezvoltate de Globe Trade Center România (GTC) sub brandul Galleria la Piatra Neamţ, Buzău şi Suceava, citând raportul financiar al companiei.

„A fost o neînţelegere în presă. Nu este vorba de vânzare, nu se vinde nimic acum”, declară, pentru forbes.ro, Shimon Galon, manager GTC România. „Am încercat să luăm încă un partener cu noi ca să împărţim responsabilităţile administrative, pentru că este greu să administrezi de la Bucureşti, unde se află sediul nostru central şi conducerea companiei, aceste active. Încă nu ştiu cum va evolua acest lucru.”

Shimon Galon spune că, într-adevăr, retail-ul a reprezentat anul acesta cea mai greu încercată linie de business a GTC România, care mai are afaceri pe segmentele office (deţine clădirea City Gate, situată lângă Casa Presei din Bucureşti) şi rezidenţial, prin ansamblurile Rose Garden şi FeliCity, ambele în Bucureşti.

„În mare, problema este puterea de cumpărare, nu câţi vizitatori ne trec pragul, avem până peste cap. Oamenii vin, se plimbă şi nu cumpără, fiecare având socotelile lui cu portofelul lui”, explică Shimon Galon. De pildă, în Galleria Piatra Neamţ intră lunar 160.000 de vizitatori, aproape dublul populaţiei oraşului, în timp ce în Galleria Arad au intrat de la inaugurare aproape trei milioane de oameni, în condiţiile în care oraşul are o populaţie de aproximativ 175.000 de locuitori. „Dacă ne uităm  pe cifrele de afaceri ale prăvăliilor, optimismul scade. Oamenii ori n-au bani, ori îi economisesc pentru zile negre, pentru că simt nesiguranţă în legătură cu viitorul lor. Se cumpără mai puţine haine şi mai multă mâncare, or baza mallului din perspectiva veniturilor este întotdeauna segmentul de fashion”, spune Shimon Galon.

Managerul precizează de asemenea că  strategia pe termen mediu este stabilizarea mallurilor, întrucât cheltuielile operaţionale sunt uşor de acoperit. „Trebuie să aducem înapoi valoarea investiţiilor, iar asta se poate întâmpla numai dacă oamenii încep să cumpere mai mult”, mai spune Shimon Galon.

Citiţi mai multe despre investiţiile GTC România în „Ghidul Investiţiilor Forbes”, care va apărea în curând la chioşcurile de presă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii