
Gabriel Voin, directorul comercial al brandului fondat în urmă cu 20 de ani de către maistrul brutar Palásti József din Ungaria, a declarat pentru Forbes România că în perioada următoare compania va intra într-o nouă etapă de dezvoltare.

„Franciza Fornetti va trece la un alt nivel în viitorul apropiat, iar acest lucru va determina parteneriate cu branduri care fabrică produse complementare, însă datorită faptului că ne aflăm în plin proces de selectare nu putem oferi detalii despre acestea, deocamdată”, a subliniat Gabriel Voin, care a ținut să precizeze că evoluția vânzărilor în primul semestru post-pandemic a fost una pozitivă.
Potrivit acestuia, în acest moment, se poate vorbi despre o revenire a vânzărilor la nivelul anului 2019.
În ceea ce privește investițiile realizate în acest prim semestru, Gabriel Voin a punctat că acestea s-au îndreptat către zona tehnică, în dotarea și susținerea departamentului IT, fapt cauzat și de necesitatea achiziționării de laptopuri și monitoare pentru munca remote.
„De asemenea, producția se află în topul departamentelor prioritare pentru investiții”, a mai adăugat Gabriel Voin.
La finalul lunii martie 2021, oficialii companiei declarau pentru Forbes România că bugetul aferent acestor investiții se ridică la 5 milioane de lei.
Fornetti România, cu sediul în Timişoara, a fost înfiinţată în anul 2001 prin intermediul unui parteneriat cu Fornetti Kft. din Ungaria. Compania a devenit master-francizor pentru această marcă în România, după ce iniţial a avut activităţi de distribuţie a produselor de patiserie.