Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

EXCLUSIV. Creștere de 18% a vânzărilor în primele 9 luni ale lui 2021 pentru SanoVita

Dincolo de orice criză, există și oportunități de dezvoltare, iar când activitatea principală a afacerii se bazează pe comercializarea de produse naturiste, o criză sanitară se poate transforma într-un real beneficiu pentru business.
cereals-g9b4558986_1280

Fără doar și poate, efectele crizei sanitare şi a transformărilor economice generate de aceasta au impulsionat dezvoltarea unuia dintre cei mai cunoscuți jucători de pe piața locală a produselor naturiste – SanoVita.

Business-ul românesc fondat în anul 1995 în judeţul Vâlcea a raportat în 2020 o cifră de afaceri în creștere cu 10 procente față de cea înregistrată în 2019, depășind 77,3 milioane de lei, iar pe aceeași linie ascendentă s-a aflat și profitul companiei care, anul trecut a crescut cu 13 procente față de cel din anul anterior. Iar trendul ascendent pe scara evoluției se menține pentru una dintre cele mai mari companii din județul Vâlcea.

„Primele nouă luni ale lui 2021 au adus pentru SanoVita o creștere a vânzărilor de 18% față de perioada similară din 2019”, a punctat pentru Forbes România, Mircea Stoica, CEO-ul SanoVita.

O creștere anticipată dacă ținem cont de strategia de business pe care o are noul acționar al companiei – fondul american de investiții Highlander Partners, pentru care obiectivul principal este acela de a dezvolta într-un ritm accelerat compania.

Ca trend impus de pandemie, Mircea Stoica recunoaște că în ultimele 18 luni de când s-a declanșat pandemia de coronavirus, interesul consumatorilor pentru alimentele ce aduc beneficii sănătății a crescut constant, tendința aceasta consolidându-se în acest an.

„Preferințele consumatorilor se schimbă în permanență, evoluează, nu doar în materie de gusturi, ci și în ceea ce privește formatele, ambalajele, beneficiile suplimentare pentru sănătate”, completează Mircea Stoica, specificând faptul că sugestiile venite de la consumatori în ultima perioadă au dus la înființarea unui departament dedicat de R&D, care preia datele din research-uri, le sortează, le documentează, testează diverse variante și creează produse noi.

Astfel că, în perioada 2020 – 2021, SanoVita a scos pe piață cel puțin 30 de produse noi. În plus, compania a investit în 2020, 500.000 de euro într-o linie dedicată produselor BIO.

În ceea ce privește planurile de investiții pentru perioada următoare, compania se pregătește să-și extindă portofoliul cu produse noi, urmează investiții în echipamente şi dezvoltarea de noi linii de producţie, dar și extinderea şi dezvoltarea profesională a echipei.

„În prezent, ne aflăm în plin proces de bugetare și urmează să definitivăm valoarea investițiilor de anul viitor, însă în mod cert ne propunem să investim peste nivelul acestui an”, a subliniat pentru Forbes România, CEO-ul SanoVita.

Compania SanoVita deține în prezent două centre moderne de producție în județul Vâlcea. Anul trecut, compania a devenit producător, ambalator și distribuitor de produse eco, investind într-o facilitate nouă de producție în localitatea Păușești (Vâlcea), special construită pentru produsele bio.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii