Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Exclusiv: Cine se uită la TVR 1 în prime-time? (profilul telespectatorilor la nivel național)

În primele trei luni ale acestui an, televiziunea publică TVR 1 a avut o audiență medie de 161.000 de telespectatori pe minut, în intervalul orar 19:00 – 24:00, la nivel național. Este un rating mai mic decât la România TV (501.000), Antena 3 (358.000) și foarte departe de Pro TV, Kanal D și Antena 1.
TVR 1

Audiența medie realizată de TVR 1 la nivel național – 161.000 de telespectatori pe minut, în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021, în prime-time, este mai mare cu 13.000 de persoane față de cea din aceeași perioadă a anului 2020, conform măsurătorilor Kantar Media. Este o creștere modestă la nivel național.

Cei mai mulți telespectatori ai TVR 1, în prime-time, au vârste de peste 65 de ani: 39,8%. Este o cifră procentuală mult mai redusă decât la canalele de știri Antena 3 (58,5%), România TV (54,7%), Realitatea Plus (53,7%) și B1 TV (50%), dar mai mare decât la Digi24 (30,2%).

Comparativ cu televiziunile comerciale generaliste – Pro TV (19,1%), Antena 1 (22,3%), Kanal D (25,7%), procentul publicului de peste 65 de ani la TVR 1 este mai mare.

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține la TVR 1 o pondere de 21,2% din audiența în prime-time.

Circa 61% din audiența canalului public este formată din persoane cu vârste de peste 55 de ani.

TVR 1 are un public mai tânăr decât canalele de știri, dar mai în vârstă decât televiziunile comerciale generaliste. Practic, televiziunea publică se află la mijloc între cele două „tabere”.

Segmentul 18 – 24 de ani are o pondere de 2% din audiența în prime-time, cifră procentuală mai mare decât la televiziunile de știri, dar inferioară celor trei televiziunile comerciale.

În funcție de educație, circa 24,8% dintre telespectatorii TVR 1 au studii superioare, cifră procentuală mai mare decât la televiziunile comerciale Pro TV (19,7%), Antena 1 (15,3%), România TV (18,3%) și Kanal D (10%), dar inferioară celor de la Antena 3 (28,2%), Realitatea Plus (35,6%), B1 TV (40,7%) și Digi 24 (52,1%).

Studiile medii dețin o cotă de 51,2%.

La TVR 1, publicul masculin este preponderent: 55,6%, acesta fiind interesat de programele sportive ale televiziunii publice.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii