Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Exclusiv: Cine se uită la Pro TV în prime-time? (profilul telespectatorilor la nivel național)

În primele trei luni ale acestui an, Pro TV a avut în prime-time (orele 19:00 – 24:00) o audiență medie de 1.480.000 de telespectatori pe minut, la nivel național. Pro TV este televiziunea cu cea mai mare audiență de pe piața TV din România.
pro-tv-logo-mare

Cifra de 1.480.000 înseamnă numărul estimat de români care au urmărit, în fiecare minut din prime-time, în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021, la nivel național, programele difuzate de Pro TV, conform măsurătorilor Kantar Media.

Această audiență medie este mai redusă cu 36.000 de persoane față de cea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut (începutul pandemiei).

În funcție de vârstă, cea mai mare pondere din audiența Pro TV este deținută de telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani: 25%. Cifra procentuală pe acest segment este mai mare decât la Antena 1 (21,2%) și Kanal D (18%).

Segmentele de public cu vârste între 35 și 45 de ani și 55 – 64 de ani sunt prezente în proporție de 18,7%, respectiv 18,2%. Pe ambele segmente, cifrele Pro TV sunt mai mari decât la concurenții săi, Antena 1 și Kanal D, o dovadă că publicul Pro TV a început să îmbătrânească.

Pe targetul „peste 65 de ani”, Pro TV are o pondere de 19,1%, mai redusă decât la Antena 1 (22,2%), respectiv Kanal D (25,7%).

Circa 4% din audiența Pro TV, în perioada analizată, este reprezentată de tineri cu vârste între 18 și 24 de ani, un procent puțin mai mic decât la Antena 1 (5,5%) și Kanal D (5,5%).

În funcție de educație, telespectatorii cu studii medii dețin mai bine de jumătate din audiența în prime-time: 56,8%. Românii cu studii superioare sunt prezenți la Pro TV în proporție de 19,7%, o cotă mai mare decât la Antena 1 (15,3%) și Kanal D (10%).

Ponderea bărbaților la Pro TV a fost mai mare decât cea a femeilor: 53,1%, respectiv 46,9%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii