După ce în anul pandemic 2020, compania a înregistrat o stagnare a vânzărilor în perioada ianuarie – august (față de aceeași perioadă din 2019) ca efect al instaurării stării de urgență și al restricțiilor de circulație, primele 8 luni ale lui 2021 aduc o creștere de 20% – rezultat raportat la perioada similară a anului trecut.
Înființat în anul 2002, brandul românesc își consolidează poziția pe piață mizând pe o prezență constantă în cele două canale: online, dar, mai ales offline. În ceea ce privește mediul offline, compania bifează la categoria „ cele mai notabile negocieri ale anului referitoare la extinderea business-ului”, cele susținute pentru locații noi în Ovidiu (centru regional inaugurat pe 2 iulie), în Satu Mare, Oradea, Brașov, Cluj și Ploiești.
„Evident că trendul este către digitalizare și intensificare a activității în online, ca parte a acestui proces. Noi credem însă că și offline-ul va continua să joace un rol important în această industrie, astfel încât cele două canale să se completeze și să se susțină reciproc”, a punctat pentru Forbes România, Oana Nechita, Director Executiv Brick România.
Referitor la planul de business pentru anul viitor, Oana Nechita a explicat că 2022 va fi un an plin de provocări ce va integra atât inaugurarea a trei magazine, cât și lansarea unui magazin online nou, ce va permite efectuarea de livrări la nivel național.
„Am învățat în ultima perioadă că neprevăzutul poate avea influențe majore, astfel că suntem pregătiți și privim business-ul și din acest punct de vedere”, a completat directorul executiv al companiei.
Compania Brick România are o tradiție de aproape 20 de ani pe piață dobrogeană. După magazinul Brick Constanța deschis în 2002, în ultimii trei ani alte trei noi magazine au fost inaugurate: Brick Mangalia, Brick Giurgiu și centrul regional Ovidiu.
În primul semestru al lui 2021, compania a raportat o cifră de afaceri, în creștere cu 15%, ajungând la 62,6 milioane de lei.