Cautare




, Contributor

IT |
|

evoMAG vrea afaceri de 20 mil euro în 2014

Mihai_Patrascu,CEO,evoMAG.JPG
Retailerul online evoMAG țintește anul acesta o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro, în creștere cu 30% față de vânzările înregistrate în 2013.

Avansul evoMAG va fi superior evoluției pieței de retail online IT&C, care va marca anul acesta o majorare de cel mult 15 – 20%, potrivit reprezentanților companiei.

“Am atins la finele anului trecut o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro, în creștere cu 35% față de  nivelul vânzărilor din 2012. Ne-am depășit astfel ținta propusă și suntem încrezători că vom reuși acest lucru și în 2014. Începutul de an este unul promițător. Ne așteptăm la un an foarte bun pentru comerțul online pentru că este, în continuare, un domeniu favorabil, iar clienții conștientizează tot mai mult beneficiile de a face cumpărături online”, spune Mihai Pătrașcu (foto), CEO evoMAG.ro.

Compania estimează că investițiile din acest an vor ajunge la circa 500.000 de euro.

,,Aproape tot câștigul evoMAG a fost investit în dezvoltarea companiei și în achiziția altor business-uri. Iar această strategie o vom aplica și în 2014. Referitor la achiziții, urmărim, spre exemplu, magazinele online care au cel puțin 3 ani de activitate și care au o bază de clienți stabilă. De asemenea, ar fi de preferat sa aibă o cifră de afaceri de minimum 500.000 de euro pe an. Nu contează în ce domeniu activează”, mai declară Mihai Pătrașcu.

Planurile evoMAG pentru 2014 presupun și deschiderea mai multor puncte de prezență, vizate fiind oreșele mari din țară. Primul astfel de magazin este programat să fie inaugurat până la jumătatea anului.

O altă direcție pe care o va urma evoMAG în 2014 este diversificarea portofoliului de produse.

“Țintim intrarea pe mai multe nișe chiar. În prim plan avem bunurile de larg consum, segmentul auto și cel al electrocasnicelor mari”, spune CEO-ul companiei. El a mai anunțat că în acestnumărul angajaților va crește cu aproximativ 20%, vizate fiind, în principal, departamentele care interacționează direct cu clienții.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii