FacebookTwitterLinkedIn

„În prezent, valoarea medie a coșului de cumpărături în evoMAG este de 850 de lei, iar acest lucru ne-a determinat să creștem valoarea medie a produselor ce pot fi achiziționate prin Glovo. Fiind vorba preponderent de produse de tehnologie, cu o valoare mai mare, am considerat că extinderea limitei valorilor produselor ce pot fi accesate prin Glovo ajută clienții să aibă acces rapid la o gamă și mai mare de produse folosind cea mai rapidă soluție de livrare la acest moment în piață”, a explicat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Odată cu majorarea valorii maxime a produselor ce pot fi achiziționate în acest mod, evoMAG estimează o creștere de până la 200 de lei a coșului mediu de cumpărături prin intermediul Glovo.

„Faptul că evoMAG a crescut valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație pune la dispoziția clienților Glovo o gamă mai largă de produse și se face astfel un pas înainte în zona de Q-Commerce și livrare rapidă”, a punctat și Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

Lunar, sunt realizate aproximativ 500 de comenzi prin Glovo, cu o valoare medie de peste 130 de lei.