evoMAG estimează venituri de peste 300.000 de euro anul acesta din vânzarea de vehicule electrice - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Afaceri |
|

evoMAG estimează venituri de peste 300.000 de euro anul acesta din vânzarea de vehicule electrice

Retailerul online electro-IT evoMAG  își extinde portofoliul cu o nouă categorie de produse: vehicule electrice și estimează venituri de peste 300.000 de euro până la finalul anului din vânzarea de trotinete electrice, biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice.
Mihai_Patrascu_CEO_evoMAG

„Am lansat noua categorie pe fondul unui apetit tot mai mare pentru achiziții de produse care permit desfășurarea de activități în aer liber. Astfel, am inclus în oferta evoMAG trotinete electrice, biciclete electrice, hooverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice de la peste 40 de producători și suntem în măsură să oferim o gamă variată de astfel de produse, la prețuri accesibile, potrivite nevoilor clienților noștri”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Noua categorie cuprinde peste 300 de modele destinate atât copiilor și tinerilor, cât și persoanelor adulte.

În ceea ce privește profilul clienților pentru aceste tipuri de produse, copiii și tineri de până în 20 de ani cumpără cu precădere hoverboard-uri, iar trotinetele și bicicletele electrice sunt achiziționate de tinerii cu vârste cuprinse între 25 și 30 de ani. Per total, cumpărătorii sunt în proporție de peste 80% bărbați, pasionați de mișcare și activități în aer liber.

Pentru început, aceștia achiziționează produse mai ieftine, vehiculele electrice reprezentând o categorie relativ nou introdusă pe piața din România. Astfel, spre exemplu, clienții achiziționează mai întâi o trotinetă electrică dintr-o categorie de preț mai scăzută pentru că își doresc să beneficieze de avantajele pe care le oferă un astfel de produs, precum ușurință în deplasare și manevrabilitate, rapiditate, autonomie etc., însă nu sunt dispuși la investiții mai mari. Ulterior, achiziționează trotinete electrice mai scumpe, care oferă autonomie mai mare, sunt mai confortabile și mai ușoare. Același lucru se întâmplă și în cazul bicicletelor electrice sau al hoverboard-urilor.

evoMAG pune la dispoziția clienților și posibilitatea testării produselor din noua categorie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii