FacebookTwitterLinkedIn

De puţin timp am făcut trecerea la o nouă platformă care ne permite să fim mult mai operativi. Este rezultatul unei munci de 2 ani şi jumătate şi a unei investiţii de aproximativ 150.000 de euro. În plus, vom testa anul acesta un nou flux de lucru prin care vom opera comenzile în regim non-stop, astfel încât să putem trimite de mai multe ori pe zi colete către clienţi”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

O altă noutate pe care evoMAG o pune la dispoziţia clienţilor la ediţia din acest an a Black Friday constă în faptul că nu va mai limita cantitatea de produse comandate, au mai anunțat reprezentanții retailerului.

„Estimăm că perioada celor mai mari reduceri din an ne va aduce între 18.000 şi 20.000 de comenzi finalizate, în valoare de aproximativ 2 milioane de euro. Ne aşteptăm în acest an la aproximativ 500.000 de vizitatori pe site-ul evoMAG în cele 3 zile cât va dura promoţia de Black Friday”, a mai spus Mihai Pătraşcu.