evoMAG: Campionatul Mondial de Fotbal crește vânzările de televizoare cu peste 30% - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Tech |
|

evoMAG: Campionatul Mondial de Fotbal crește vânzările de televizoare cu peste 30%

Retailerul online evoMAG, fondat de Mihai Pătrașcanu, estimează o creștere de peste 30% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată, în primul rând, de interesul crescut al românilor pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal.
Mihai_Patrascu_CEO_evoMAG

Creșterea categoriei TV de pe evoMAG.ro este raportată la perioada similară a anului trecut.

„Pasiunea românilor pentru fotbal se vede inclusiv în business-ul de retail electro-IT. Până la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne așteptăm să vindem peste 4.000 de televizoare pe evoMAG, un plus de peste 30% față de anul trecut. La nivelul întregului an, estimăm o creștere cu 20% a vânzărilor de televizoare, generată atât de dorința românilor de a viziona meciurile de fotbal din această vară la televizoare mai performante, cât și de oferta diversificată pe care o vom avea și în continuare pe această categorie de produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Categoria TV înregistrează de la începutul anului și o creștere a prețului mediu de achiziție, o consecință inclusiv a creșterii puterii de cumpărare a românilor. Spre deosebire de anul trecut, clienții sunt dispuși să plătească mai mult acum pentru un televizor, dacă acesta are tehnologie de ultimă generație. Prețul mediu pentru un televizor a urcat de la 1.500 de lei, în 2017, la peste 1.800 de lei anul acesta.

Ce urmăresc românii la achiziția unui televizor: să fie cât mai performant, să permită conectarea la internet (wireless), să fie Full HD sau UHD (4K), să aibă o diagonală de cel puțin 80 de cm, să aibă un sunet cat mai clar și puternic și să fie la reducere.

 

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România, care comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor. Retailerul este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane. Compania a fost fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii