Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Eventures a devenit partenerul Havas Sports & Entertainment în România

Amalia_Nastase_-_FOTO_SHABBAT.JPG
Agenția de comunicare integrată Eventures a semnat un parteneriat strategic cu Havas Sports & Entertainment (HS&E), rețeaua de brand engagement a grupului Havas.

Parteneriatul are ca scop extinderea activităților agenției HS&E din Estul Europei, aceasta fiind deja prezentă în piețele din Polonia și Rusia. Condusă de Amalia Năstase și de Răzvan Vasilescu, agenția Éventures deține câțiva clienți comuni cu HS&E, precum LVMH, BMW, BBC și adidas.

Referitor la noul parteneriat, Lucien Boyer, Președinte & CEO Global Havas S&E, a declarat: „Suntem foarte entuziasmați să intrăm pe piața din România și să susținem clienții interesați de expertiză locală, în Europa de Est, precum și de forța unei rețele globale. Ideile inedite ale Eventures bazate pe noi tehnologii și pasiune se potrivesc perfect viziunii și spiritului HS&E. Suntem dornici să realizăm lucruri mărețe împreună.”

La rândul său, Amalia Năstase, Managing Partner Eventures, a spus: „Acest parteneriat reprezintă un pas important în dezvoltarea agenției noastre, având în vedere faptul că vom beneficia de palmaresul global, expertiza și oportunitățile pe care ni le oferă această rețea de referință în materie de sport și divertisment. Așteptăm cu nerăbdare să le putem oferi clienților noștri servicii complete și o vizibilitate extinsă pe plan internațional prin crearea unei punți de legătură între agențiile noastre.”

Răzvan Vasilescu, Managing Partner eventures, a adăugat: „Asocierea cu o rețea globală de prestigiu precum Havas Sports & Entertainment reprezintă o nouă aventură pentru agenția noastră. Profesionalismul și dorința de a satisface nevoile clienților noștri, precum și valorile comune – dinamism, creativitate și inovație – reprezintă piatra de temelie a unui parteneriat de succes.”

Colaborarea între Eventures și HS&E va beneficia și de sprijinul agențiilor Havas Media Group din România, conduse de Dinu Terețean, Managing Director.

Agenția Eventures acoperă întreaga gamă de servicii de comunicare 360 de la PR, BTL, Corporate Affairs, campanii ATL până la digital communication și brand reputation management, fiind recunoscută pentru cele mai potrivite soluţii de comunicare integrată oferite clienților săi.

Printre cei mai importanți clienți ai eventures, s-au numărat, de-a lungul timpului, branduri internaţionale precum: Burberry, Louis Vuitton, Givenchy, BBC Knowledge, BMW, adidas, Moët&Chandon, San Pellegrino, Citibank, Finlandia, Mega Image, GDF Suez, alături de branduri autohtone ca Gerovital, La Strada, Europa FM, Fundaţia Renaşterea sau Asociaţia Salvaţi Copiii.

De asemenea, Eventures a creat un produs inovator: MyProjekts – singura rețea online care permite persoanelor fizice, companiilor și brandurilor să interacționeze, să se promoveze reciproc prin intermediul unor evenimente diferite, întâlniri, oferte, cereri de sponsorizare și multe altele (www.myprojekts.com).

Havas Sports & Entertainment este rețeaua globală de brand engagement a HAVAS. Aceasta face parte din HAVAS MEDIA GROUP și cuprinde 35 de birouri în 20 de piețe incluzând Havas Sports & Entertainment și agențiile ignition.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii