Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

ForbesLife |
|

Evenimentul INGENO – “Fully Booked” Cluj-București, o experiență inedită

În data de 26 Noiembrie 2015 a avut loc evenimentul duplex Fully Booked, eveniment care s-a petrecut simultan atât în București, cât și în Cluj.

În cadrul acestei cine intime, la care au participat în jur de 10 persoane în fiecare dintre cele doua orașe, s-a făcut anunțul că brandul german de textile decorative JAB Anstoetz a desemnat primul ambasador în România, și anume decoratorul clujean Genoviva Hossu.

Cu această ocazie au fost lansate doua showroomuri, simultan: un flagship store în București, în colaborare cu Ioana Santagiuliana, reprezentant al unor mărci de lux din Italia, cum ar fi Subzero, Wolf,Fendi Casa, Bentley Home, Valcucine, Trussardi și altele, și un showroom INGENO la Cluj. Invitații din ambele orașe au luat cina împreună, fiind conectați prin live-streaming și putând să se vada și să converseze unii cu alții printr-un ecran.

Dacă showroom-ul din Cluj prezintă produse ale mai multor branduri reprezentative la nivel mondial (JAB Anstoetz, Designers Guild, Ralph Lauren, Christian Lacroix, Christian Fischbacher, Nina Campbell, Wall&Deco, Grange, Arte, Orac, Vesoi, etc.), cel de la București, adresat clienților din segmentul high-end, orientați spre lux și extravaganță, se axează pe colecțiile recente și integrale ale brandului german de textile decorative de lux, JAB Anstoetz.

Despre showroom-ul din Cluj, decoratoarea Genoveva Hossu afirmă: „Mi-am dorit să transpun clienții într-un univers plin de culoare, care depășește limitele unui simplu sediu al unei firme de design.  E un “laborator creativ” – așa îmi place să-l numesc, în care folosesc, pe post de ustensile, sute de cataloage de tapet, mostre de materiale și decorațiuni regăsite în colecțiile celor mai renumite branduri la nivel mondial, la care se adaugă o frumoasă colecție de mobilier, creată în atelierele INGENO&Partners”.

Datorită conceptului unic al celor două showroom-uri și a extinderii filosofiei “Decorating Life” (filosofia INGENO), clienții vor putea experimenta o schemă unică de cumpărare a serviciilor de design interior. Atât la Cluj, cât și la București, parcursul clientului în showroom transpune gradual experiența decorării unui spațiu, în timp ce scoate în valoare toată gama produselor expuse.

Evenimentul, deși televizat, a fost o experiență intimă și personalizată. S-au degustat trei tipuri de vin, iar cina a fost preparată de către Adi Hădean la București și de către Chef Ciprian Tătaru la Cluj. Meniul a fost fix, invitații având ocazia de a se bucura de fantezia acestor artiști culinari, care au fost mai mult decât încântați să își prezinte meniul și să răspundă la întrebarile curioase ale invitaților, ba chiar au luat desertul alături de invitați, la masă. Ne-am bucurat de un speech al Ioanei Santagiuliana, gazda evenimentului de la București, dar și al Genovivei Hossu, live, de la Cluj. Conversația în timpul cinei a fost una relaxată și plăcută. Nu a fost un eveniment de branding agresiv, ci o întâlnire a unor oameni creativi și pasionați de munca lor, vorbind despre viață, despre artă, despre frumos și despre direcția în care o ia România din punct de vedere al businessului și creativității.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii