Forbes 100 Cool Brands - Forbes.ro
Cautare

, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

EVENIMENTE |
|

Forbes 100 Cool Brands

Site_Gala Cool_new

Care sunt cele mai cool branduri din România?

Forbes 100 Cool Brands premiazăși în acest an originalitatea, inovația, designul și performanța brandurilor care au revoluționat prin abordare și idei inedite de afaceri.

Fie că vorbim de businessuri mici sau de nume care și-au câștigat deja un loc binemeritat în piață, cei care fac business bazat pe creativitate merită confirmare, iar Forbes România se bucură să poată prezenta aceste povești de succes.

În spatele acestui eveniment de recunoaștere, stă rezultatul selecției și exprimării opțiunilor a 100 de trendsetteri români, care au devenit și juriul celor 400 de branduri propuse de Forbes România. Primele 100 de companii votate sunt prezentate într-o ediție specială Forbes, care include topul celor 100 cele mai cool branduri. Acestea au fost selectate pornind de la cercetarea și documentarea amănunțită pe mai multe medii de informare, rapoarte din diverse domenii, dar și opinii exprimate în publicații și bloguri.

De ce trendsetteri?

Aceștia, prin personalitatea lor, poziția socială sau profesională, au potențial de influență asupra evoluției culturii consumului și a adoptării de noi tehnologii.

Ce premiem?

Designul, acțiunile CSR, poveștile frumoase, comunicările de brand convingătoare, susținerea unor proiecte culturale, tradiția din spatele brandului, performanțele evidente în raport cu alte branduri, satisfacția rezultată din utilizarea serviciilor/produselor brandurilor din proximitatea momentului în care a avut loc selecția, dar și factorul afectiv – toate acestea sunt criteriile după care trendsetterii aleg să poziționeze mai sus sau mai jos un brand de top.

Selecția formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza și interpretarea rezultatelor este realizată de ANTZ, agenție de coolhunting cu expertiză est-europeană în previziunea tendințelor.

 

Comentariile nu sunt permise pentru acest articol

Comentarii

Nu există comentarii