Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Eurostat: România înregistrează a doua cea mai mare creștere a volumului de retail din UE în 2016

Volumul total al segmentului de retail din România a avut a doua cea mai mare creștere din UE, de 8,7%, în octombrie 2016, comparată cu aceeași lună din 2015, potrivit estimărilor Eurostat.
Retail

Pe primul loc s-a clasat Luxemburg, cu o creștere de 16%, după care Slovenia, situată pe același loc cu România, cu o creștere a volumului comerțului cu amănuntul de 8,7%, în timp ce Lituania ocupă locul trei cu o creștere de 8,3%. O scădere de 1,9% a fost înregistrată în Belgia.

Pentru România, cea mai mare creștere a volumului comerțului cu amănuntul a fost înregistrată în luna iunie și a fost de 16%, comparată cu aceeași perioadă din 2015.

Dintr-o perspectivă extinsă, în octombrie 2016, comparativ cu octombrie 2015 , în zona euro s-a înregistrat o creștere de 2,4% a volumului comerțului cu amănuntul, în timp ce în toată UE creșterea a fost de 3,5%.

„Creșterea de 2,4% în volumul comerțului cu amănuntul în zona euro în luna octombrie 2016, comparativ cu luna octombrie 2015, este o urmare a creșterilor de 3,3% pentru produsele nealimentare, de 2,1% pentru produse alimentare, băuturi și tutun și de 0,7% pentru combustibil auto. În EU28, creșterea de 3,5% din volumul comerțului cu amănuntul se datorează creșterii de 4,9% pentru produsele nealimentare, de 2,5% pentru produse alimentare, băuturi și tutun și creșterii de 1,7% pentru combustibil auto”, potrivit datelor Eurostat.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii