
În ianuarie a.c., audiența medie a canalului Eurosport la nivel urban a fost de 21.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform ultimului raport de audiență Kantar Media. Ratingul este aproape dublu față de cel din decembrie 2014 (11.000 de telespectatori pe minut).
Cu media de 21.000 de orășeni pe minut, Eurosport se plasează pe primul loc pe nișa sportivă, depășind Sport.ro, cu o medie urbană de 18.000. Principalele programe care au asigurat această creștere importantă pentru o televiziune de nișă au fost: Cupa Africii pe Națiuni (fotbal), Cupa Mondială la Slalom (schi), Australian Open (în ciuda faptului că majoritatea meciurilor s-au desfășurat noaptea, ora României), turneele de snooker și, nu în ultimul rând, transmisiunile partidelor din campionatul englez de fotbal, Premier League.
La nivel național, Eurosport nu a reușit să depășească audiența Sport.ro, care a rămas lider confortabil în acest univers, cu o medie de 37.000 de telespectatori/minut (toată ziua). Eurosport și-a dublat și aici audiența, ajungând la o medie de 29.000 de persoane pe minut. Sport.ro a mizat pe aceleași talk-show-uri care „au tocat” mișcările din fotbalul românesc și pe programe sportive cu caracter pronunțat de divertisment (gen „Spărgătorii de râs” sau „Râzi de toți banii). Audiența Sport.ro s-a menținut la nivelul lunii decembrie 2004.
Pe Eurosport 2, Bundesliga, campionatul de fotbal al Germaniei, a fost în vacanță în ianuarie, dar acestă absență a fost suplinită, oarecum, de partidele din cadrul Cupei Africii pe Națiuni și a Cupei Asiei la fotbal. Audiența generală a televiziunii a crescut cu 4.000 de persoane pe național și cu 3.000 în urban.
Cu fotbalul în vacanță, Dolce Sport a înregistrat la nivel național o medie 11.000 de persoane pe minut și doar 2.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
foto: Australian Open, Ben Solomon