Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Eurosport are o nouă identitate de brand

Eurosport are o nouă identitate de brand, sub sloganul „Stârnește pasiunea”, identitate lansată printr-o campanie de social media cu hashtag-ul #aceeașipasiune, informează Media Expres.
Eurosport

Conform noii identități de brand, Eurosport va deveni Eurosport 1, făcându-se astfel distincția între cele două televiziuni Eurosport. Noua identitate a intrat oficial în aplicare de vineri, 13 noiembrie 2015.

Deținut în totalitate de Discovery, Eurosport a achiziționat anul acesta drepturile pentru Jocurile Olimpice în Europa, ca parte a planului pe termen lung de a oferi experiențe memorabile și de a implica fanii de toate vârstele în sporturile pe care le îndrăgesc oriunde, oricând, pe orice dispozitiv.

Eurosport 1, Eurosport 2 și Eurosportnews, au în total 243 de milioane de abonați din 99 de țări în Europa, AsiaPacific, Africa și Orientul Mijlociu.

AUDIENȚELE ȘI PROFILUL TELESPECTATORILOR TELEVIZIUNILOR DE SPORT (OCTOMBRIE 2015)

Site-ul eurosport.com este nr.1 în Europa în materie de sport, cu până la 23 de milioane de vizitatori pe lună.

Eurosport Player oferă acces nelimitat la cele mai importante competiții sportive din calendar, este disponibil oricând, pe orice echipament în 52 de țări, inclusiv în România.

Eurosport Events este divizia specializată în administrarea și promovarea evenimentelor sportive internaționale inclusiv vânzarea de drepturi pentru televiziuni dinafara grupului. Pentru mai multe informații, vizitați corporate.eurosport.com.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat printre altele că Eurosport deține drepturi pentru turnee de tenis de Mare Șlem, cele mai importante ligi europene de fotbal, cele mai tari competiții din cadrul sporturilor cu motor, cursele majore de ciclism și Jocurile Olimpice în Europa în perioada 2018-2024.

Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management Eurosport, a declarat la rândul său că rebrandingul Eurosport vine după cercetări desfășurate în mai multe piețe pentru a înțelege percepția brandului și pentru a defini valorile companiei, noua imagine fiind bazată pe o „personalitate distinctă și imagini vizuale îndrăznețe, care să atragă fanii”. „Fanii și sportivii trăiesc pasiunea pentru sport în maniere extraordinare. Eurosport stârnește acum această pasiune și sărbătorește devotamentul, ambiția, dedicarea, sacrificiul, nebunia și bucuria lor.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii