Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

SportsMoney |
|

Eurosport a înregistrat creșteri de audiență în online și la distribuția lineară pe durata turneului US Open

Strategia Eurosport de a interacționa cu un public cât mai larg pe mai multe platforme în timpul transmisiunilor US Open în Europa (excluse fiind Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord) a contribuit la înregistrarea unei creșteri de două cifre pe Eurosport Player și Eurosport.com, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, informează Media Expres, potrivit unui comunicat difuzat de Discovery.
Eurosport

Eurosport 1 și Eurosport 2 au înregistrat creșteri semnificative de audiență, de 25% și, respectiv, 37% în cele mai importante 11 țări (România, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Spania și Suedia), notează Media Expres.

Rezultatele au fost susținute și de experții Boris Becker, Marion Bartoli și Conchita Martinez, contribuind la creșteri de +122% în România, +30% în Germania, +136% în Franța și +22% în Spania.

Finalele de weekendul trecut au avut, de asemenea, un mare impact asupra cifrelor de audiență înregistrate. Meciul în care Serena Williams a luptat pentru al 24-lea titlu de Grand Slam împotriva Biancăi Andreescu a înregistrat o creștere de 28% față de finala anului trecut, în timp ce victoria lui Rafael Nadal asupra lui Daniil Medvedev a înregistrat a patra cea mai mare audiență din toate timpurile a Eurosportului în Spania. Același meci a înregistrat o audiență medie cu 62% mai mare, în comparație cu finala de simplu masculin din 2018.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – AUGUST 2019

Aceeași tendință ascendentă a fost și pe platformele digitale ale Eurosport, Eurosport Player beneficiind de o creștere de 22% a vizualizărilor video și de o creștere de 37% în rândul minutelor vizionate. Comparativ cu anul trecut, Eurosport.com (website și aplicație), a raportat o creștere în rândul utilizatorilor unici: Spania (+41%), Italia (+24%), Rusia (+19%), Germania (+11%), Franța (+7%) și Danemarca (+61%).

„A fost un an fantastic pentru Eurosport în ceea ce privește acoperirea tenisului pe toate platformele noastre și mă bucur că am obținut aceste rezultate. După recordul de la Roland-Garros, strategia noastră continuă să rezoneze cu fanii din toată Europa, milioane de oameni bucurându-se de conținutul nostru pe toate ecranele. Având în vedere că 2020 va fi cel mai important an pentru noi, vom căuta să ne consolidăm angajamentul de a alimenta pasiunea oamenilor pentru tenis, transmițând cele mai însemnate experiențe și conținut pe toate ecranele”, a declarat Dave Schafer, SVP Sports Content, Operations & Planning.

În cadrul US Open din acest an, programul Eurosport – susținut de emisiunea emblematică Game, Schett & Mats și acoperirea live a fiecărui meci de pe Eurosport, Eurosport Player și Eurosport.com – a fost completat de formatele video scurte, printre care 60 Second Pro, New Kids On The Block, precum și vodcast-ul în două părți Tennis Legends, cu Boris Becker, Ivan Lendl, Mats Wilander și John McEnroe (foto).

În iunie, Eurosport a raportat o creștere de 31% a vizionărilor unice din cadrul Roland-Garros prin intermediul serviciului de streaming video dedicat, Eurosport Player și aplicația Eurosport, în timp ce Eurosport 1 și Eurosport 2 au raportat o creștere substanțială în Olanda, Polonia, Spania, Franța, Regatul Unit și Norvegia, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii