FacebookTwitterLinkedIn

Meciul dintre Manchester City și Arsenal din 17 iunie a înregistrat un rating de 0.9% și un reach de peste 30.000 de români din targetul masculin 18-49 de ani, care au urmărit meciul în acea seară. Cu o cotă de piață de 4%, Eurosport 1 a fost lider în rândul televiziunilor de sport în intervalul orar 20.00-24.00, notează Media Expres.

Un alt meci de maxim interes a fost cel dintre Tottenham și Manchester United din 19 iunie, când peste 36.000 de telespectatori (reach) s-au uitat la Eurosport 1, înregistrând 0.7% puncte de rating și 2.75% share, în timp ce partida dintre Everton vs. Liverpool a atins peste 32.000 de urmăritori (reach), rezultând în 0.7% rtg și 2.2% cotă de piață.

Meciul din 24 iunie, când Liverpool a câștigat titlul, după triumful de 4-0 în fața lui Crystal Palace, a înregistrat un rating de 0.76 și o cotă de piață de 2.74%, când 51.000 de telespectatori din targetul comercial masculin 18-49 au intrat în contact cu acest meci.

Următoarea seară, meciul dintre Chelsea și Manchester City a atins 42.000 de telespectatori, înregistrând un rating de 0.98% și o cotă de piață de 3.93%.

La finalul săptămânii, Eurosport continuă să le aducă fanilor fotbalului atmosfera unică a celui mai valoros campionat de fotbal prin emisiunea de analiză Premier League Show, în care Manolo Terzian și invitații săi – Ioan Viorel și Gabriel Cânu – discută despre ultimele informații din fotbalul britanic.

Reluarea meciurilor din Premier League a condus la creșterea substanțială a audienței Eurosport 1, prin triplarea reach-ului atins pe targetul comercial masculin 18-49 de ani, precum și la consolidarea poziției de stație de sport numărul 2 pe piața TV din România.

În acest moment, Eurosport 1 este televiziunea de sport cu cea mai mare afinitate din România pe targetul bărbați cu studii superioare, statut social AB și venituri mari.

Eurosport 1 are o distribuție cvasi-generalizată în rețelele de cablu și satelit din România cu excepția notabilă a Telekom.