FacebookTwitterLinkedIn

În acest sens, compania și-a reînnoit 70% din flota de transport și distribuție, cu 100 de autovehicule/autocamioane Volvo, cu standard Euro 6, categoria D. Totodată, aceasta și-a înlocuit peste 80% din utilajele logistice cu unele pe sistem electric.

În ceea ce privește pașii către dezvoltarea mediului de afaceri în plină pandemie,  reprezentanții grupului sunt de părere că sectorul privat și cel public ar trebui să colaboreze mai mult pe această zonă.

„Din acest punct de vedere, ne-am asumat încă de la începutul activității noastre responsabilitatea de a investi constant pe piața din România. De exemplu, anul trecut, plăţile pe care le-am efectuat către bugetul de stat central şi local, impozite şi taxe, au înregistrat o valoare de peste 110 milioane de euro”, au precizat oficialii companiei.

Potrivit acestora, deși 2020 a fost un an al adaptării rapide la „noua realitate”, compania European Food Group a înregistrat o ușoară creștere a exporturilor, corelată cu creșterea aprecierii produselor de către consumatori.