
„Povestea Eurolines înseamnă pasiune, multă muncă, dorinţa de a face lucrurile mereu mai bine. Poţi seta standarde, poţi depăşi obstacolele, limitele şi aşteptările, atunci când îţi place şi crezi în ceea ce faci. Noi ne mândrim că cele mai grele proiecte au fost şi cele mai frumoase, pentru că, de fiecare dată, le-am făcut, simţindu-ne bine şi bucurându-ne de fiecare provocare”, declara Preşedintele Grupului Eurolines România, Dragoş Anastasiu.
Potrivit reprezentanților companiei, în cei 20 de ani, peste 3 milioane de pasageri au călătorit cu autocarele Eurolines, peste 700.000 de turiști români au plecat în vacanță prin Nova Travel și TUI TravelCenter și au fost vândute peste 1.200.000 de bilete de avion. Flota de autovehicule a ajuns la 500 autoturisme, microbuze şi autocare.
În 2014, cifra de afaceri a Eurolines a ajuns la 94 de milioane euro, în creştere cu 26% faţă de 2013, dintre care 67 de milioane de euro reprezintă cifra de afaceri a primei companii din grup, Touring Europabus.
La capitolul investiții, pentru 2015, Grupul Eurolines a anunțat achiziţia resortului Green Village din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării. Complexul şi-a redeschis porţile în luna mai, cifra de afaceri estimată pentru primul an de funcţionare ca parte a Grupului fiind de 1 milion de euro.