Cautare




, Forbes Staff

Media şi entertainment |
|

Euler Hermes lansează TradeMatch, o aplicație care ajută companiile să identifice riscurile și oportunitățile la export

Euler Hermes lansează TradeMatch, o aplicație web, gratis, care te ajută să identifici oportunitățile de export în 70 de țări, în peste 17 domenii de activitate.
 aboneaza-te
Anca Nicolita, Euler Hermes

TradeMatch permite evaluarea acestor oportunități comerciale în funcție de nivelul de risc corespunzător țării, conform ratingului alcătuit de Euler Hermes, făcând din acesta un instrument unic.

Toți antreprenorii, fie că gestionează un grup mare sau o întreprindere mică sau mijlocie, se întreabă același lucru: unde să export? Ce destinație și ce tip de piață să aleg? Care țări și care sectoare sunt cele mai riscante?

Astăzi, aceste întrebări sunt și mai esențiale dat fiind cutrenurul din comerțul internațional. Războaiele comerciale, riscurile politice, și chiar recesiunea industrială sunt toate rafale pentru companiile exportatoare.

Datorită acestei noi aplicații, oricine poate vedea cele mai dinamice și cel mai puțin riscante destinații cu doar câteva clickuri. Foarte ușor de folosit și de actualizat trimestrial, aplicația permite liderilor să beneficieze de două milioane de date referitoare la comerțul internațional și din previziunile analizelor economice realizate de echipa grupului Euler Hermes, previziuni care sunt făcute pe baza datelor de proprietate.

După Mind Your Receivables, o primă aplicație dezvoltată împreună cu Toucan Toco pentru a urmări evoluția falimentelor corporative din întreaga lume, echipa de cercetările economice de la Euler Hermes își accelerează strategia de furnizare de date și conținut, astfel încât un număr mai mare de companii să fie informate privind riscul clienților, mai ales la export.

„Cu partenerul nostru Toucan Toco, am dorit să facem din TradeMatch un turn de control al comerțului mondial pentru clienții noștri, dar și pentru jurnaliști, studenți și toți jucătorii comerțului exterior. Războiul comercial nu este inevitabil. Trebuie doar să știi unde ai pus piciorul atunci când exporți”, a spus Ludovic Subran, Economist Șef al Grupului Allianz și Euler Hermes.

 

„Suntem foarte mândri că contribuim la democratizarea datelor comerțului mondial cu Euler Hermes. Cerințele lor, seturile lor de date unice, precum și dorința lor de a pune la dispoziția tuturor poveștile au fost tocmai motivul pentru care am fondat Toucan Toco”, a declarat Baptiste Jourdan, VP Europe și co-fondator Toucan Toco.

 

În contextul volumelor uriașe de date disponibile, Euler Hermes lansează Trade Match, o nouă aplicație inovatoare dezvoltată împreună cu Toucan Toco, ce combină informația și tehnologia într-o interfață unică, pusă la dispoziția companiilor interesate să-și extindă afacerile pe noi piețe și care le permite acestora să-și răspundă întrebărilor critice privind comerțul internațional”, a declarat Anca Nicoliță, Sales Manager Euler Hermes Romania.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii