Cautare




, Contributor

Travel |
|

Eturia a investit în opt ani peste 200.000 euro în inspecţii de hoteluri şi documentarea destinaţiilor

Agenţia de turism Eturia, specializată în vacanţe personalizate către destinaţii exotice, a investit în cei 8 ani de activitate peste 200.000 de euro în deplasările angajaţilor, scopul acestor călătorii fiind de a testa şi verifica fiecare serviciu aflat în portofoliul agenţiei, de la hoteluri de toate felurile şi până la restaurante, autocare sau alte servicii conexe.
Republica Dominicana

Agenția a organizat infotripuri pentru cei 30 de angajați ai săi în ţări cunoscute precum Republica Dominicană, Cuba, China, Mexic, SUA şi până la unele mai puţin cunoscute precum Uganda, Etiopia, Vietnam sau Namibia.

„8 ani este o perioadă în care am acumulat experienţă şi am învăţat cum să fim mai aproape de clienţi, cum să-i ascultăm şi să le oferim vacanţa pe care şi-o doresc. Agenţia noastră a crescut datorită încrederii pe care ne-au acordat-o clienţii, în 98% din cazuri cei care au călătorit cu noi ne recomandă mai departe. Acest lucru nu este întâmplător, majoritatea specialiştilor noştri au şi vizitat destinaţiile pe care le vând. Ne dorim clienţi mulţumiţi şi calitate, iar acest lucru se poate întâmpla doar dacă există transparenţă totală” a declarat Sorin Stoica, proprietar și CEO al Eturia.

Înființată în 2007, Eturia a fost gândită ca agenţie tailor made și a vândut în cei opt ani de activitate peste 11.000 de pachete de vacanţă personalizate şi destinaţii exotice. Eturia a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro în 2014 și are peste 120 de ţări în portofoliu şi peste 15.000 de clienţi, fiind printre primele agenţii din România care s-au specializat pe destinaţii exotice.

CITEȘTE ȘI

Câţi români aleg vacanțe exotice spre insulele din Caraibe

Eturia a vândut 10.000 de vacanţe tailor made, în 6 ani de activitate

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii