Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ești bărbat adevărat? Atunci înțelegi Cabernetul de Sâmburești!

Samburesti_(1).jpg
CohnandJansen JWT a creat campania de promovare „Un vin pe care îl înțeleg bărbații”, pentru Cabernet de Sâmburești, marcă a Valvis Holding. Cabernetul de Sâmburești este un vin aspru, dedicat bărbaților.

Bazele ideii creative ale spotului TV au fost plasate în final, procesul de creație fiind astfel inversat. Totul a pornit de la o intuiție care le spunea creativilor că „dacă nu ești bărbat nu trebuie să cumperi acest vin pentru că n-o să îți placă” .

Astfel, s-au căutat expresii contemporane ale masculinității în societatea românească și, cum acestea nu sunt pe toate drumurile, totul a căpătat o dimensiune socială.

„Am încercat să spunem ce înseamnă să nu fii bărbat, fiind totuși o persoană de sex masculin. Norocul face că înțelepciunea populară să abunde în sfaturi de tipul «Fuga e rușinoasă, dar e sănătoasă», pilde pe care le-am pus în antiteză cu imaginea unor bărbați ale căror ocupații să facă total incompatibilă relația”, a explicat Andrei Cohn, Creative Director CohnandJansen JWT.

În contextul dat, ne referim la a fi bărbat într-un sens moral, nu doar biologic. De exemplu, dacă îi adresezi fiului tău îndemnul „Fii bărbat!”, înseamnă ca îl îndemni să se ridice, prin opțiunile sale, la calitatea morală de a „fi bărbat”.

Noțiunea de bărbat nu este folosită în sens pur biologic, ci se referă la caracterul și la acțiunile unui bărbat adevărat. Sensul urmărit este acela că nu toți bărbații sunt bărbați.

Echipa care a contribuit din partea CohnandJansen JWT la realizarea spotului a fost formată din: Andrei Cohn – Creative Director, Arina Stoenica – Senior Account Manager, Oana McGinley – Account Executive, Ilinca Dumitrescu –  AV Production Director. Au mai colaborat: regizor Hypno, imagine Tudor Lucaciu, casa de productie -MME.

Din partea Valvis Holding au participat Valentina Vesler – PR Communication Manger și Jean Valvis – Președintele Valvis Holding.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii