Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

EssilorVoice |
|

Essilor România – Un business cu Viziune

Într-o lume dinamică, alegerea perechii de ochelari este la fel de importantă precum achiziția unui smartphone performant. Comparația nu e aleatorie, pentru că lentilele de ochelari au devenit adevărate gadgeturi.
 aboneaza-te
Mihnea Ratte www.instagram.com/mihnearatte/

ESSILOR ROMÂNIA

ADRIAN LUNGU, Director Tehnic si Training;

IRINA MAROCICO, Director Financiar:

TUDOR BACIU, Managing Director;

IONELA ȘTIRBEȚ, Director Marketing;

VLAD FLOREA, Director Comercial;

De câte perechi de ochelari avem nevoie?

Informația și noua ordine cotidiană împing nevoile noastre într-o direcție a opțiunilor și diversității fără precedent, iar atunci când vine vorba despre noile tendințe de achiziții ale românilor în privința lentilelor de corecție, avem toate răspunsurile de la reprezentantul liderului mondial din domeniu în România, Tudor Baciu și echipa sa – Essilor România. ,,În ultimii ani, românii au devenit din ce în ce mai atenți atunci când cumpără o pereche de ochelari, atât la calitatea lentilelor pentru corecția vederii, cât și la sursa acestora de proveniență. Populația urbană a început să-și schimbe ochelarii o dată la 2-4 ani și încearcă să ajungă la un control oftalmologic o dată pe an. Cu alte cuvinte, decizia de achiziționare începe să devină un proces matur, în care cumpărătorul înțelege că un produs medical, fabricat la cele mai înalte standarde, nu se poate regăsi decât într-un spațiu special dedicat comercializării unor astfel de produse, în care este prezent permanent un personal de specialitate, pregătit să ofere asistență și consiliere. Și nu în ultimul rând, începe să se conștientizeze faptul că achiziționarea unei perechi de ochelari de calitate înseamnă o investiție sigură în îmbunătățirea calității vieții sub toate aspectele sale”, estimează Tudor Baciu, Managing Director.

Cât de mare este piața de optică din România?

Conform celei mai recente statistici a Consiliului European de Optometrie și Optică, 45% dintre români sunt purtători de ochelari, un procent care ne situează aproape de media europeană. Provocările pieței românești sunt reprezentate, însă, în continuare, de lipsa educației medicale în rândul populației și accesarea greoaie a serviciilor de prevenție, astfel că la nivel național problemele de vedere nu sunt, deocamdată, preîntâmpinate sau corectate la timp.

,,Piața de optică din România valorează 1 miliard de lei – cifră care ne plasează pe ultimele locuri în Uniunea Europeană, dar creșterile în vânzări din ultimii ani indică o piață în continuă dezvoltare. În 2019 cifra de afaceri a Essilor România a înregistrat o valoare de peste 48 milioane lei. Acest lucru înseamnă o creștere de 17% față de anul precedent”, subliniază Irina Marocico, Director Financiar.

Cum influențează evoluția pieței un potențial cumpărător in alegerea unei perechi potrivite de lentile?

,,Evoluția pozitivă se datorează, printre altele, creșterii traficului de clienți în magazinele partenere, diversității de produse și servicii, accelerării gradului de conștientizare și informare în rândul clienților, schimbării obiceiurilor și exigențelor de consum, ca o tendință aproape generalizată pe piața de retail în ultimii ani. Începerea maturizării pieței din România deschide noi orizonturi în materie de vânzări pe piața de optică, în special pentru segmentul de lentile mediu și premium. De exemplu, inovația Essilor – lentilele progresive Varilux – vândute în 680 de milioane de unități în întreaga lume încep să depășească anual peste 100.000 de bucăți vândute în România. Per total, structura vânzărilor pe principalele categorii de produse indică alegerea unor lentile ce oferă  soluții medicale la cele mai înalte standarde, arată Vlad Florea, Director Comercial.

Lentilele inteligente care schimbă modul în care vedem lumea?

Concepute pentru fiziologia prezbiopilor, lentilele progresive Varilux sunt rezultatul tehnologiilor inovatoare și munca a peste 500 de cercetători.

„Ochiul uman este o structură funcțională complexă care lucrează în tandem cu creierul nostru pentru a transmite minții noastre viziunea asupra lumii. Dar uneori ochii au nevoie și de ajutor, mai ales după vârsta de 40 de ani, când elasticitatea cristalinului scade în mod natural și astfel, ne pierdem capacitatea de acomodare pentru vederea de aproape, fenomen numit generic prezbiopie, ce nu trebuie confundat cu o boală. Lentila progresivă nr.1 în lume de la Essilor – Varilux, care a împlinit recent 60 de ani de la lansare, fiind prima lentilă progresivă inventată vreodată, este fără îndoială soluția pe care o recomandăm tuturor prezbiopilor care-și doresc instantaneu o vedere clară, fără efort, de aproape, de departe și intermediară, cu tranziții line la fiecare distanță. Abordarea Grupului Essilor a fost de la înființarea sa concentrată pe crearea unor lentile de vedere sau de protecție adaptate nevoilor cotidiene. Așa a apărut necesitatea creării lentilelor fotocromice Transitions, altă marcă de succes, a căror molecule colorate reacționează la radiațiile UV. Fără ca noi nici măcar să ne dăm seama, aceste lentile se colorează sau revin la starea incoloră, pentru a permite să treacă cantitatea potrivită de lumină în orice situație, pe zi cu soare, pe cer înnorat sau în interior”, explică Adrian Lungu, Director Tehnic și Training.

Ochii noștri reflectă lumea noastră? Acces la vedere sau educație?

Indiferent de activități și nevoi, Essilor stăpânește tehnologia și schimbă de la un an la altul industria, prin capacitatea sa demonstrată de lider, de a face diferența prin calitate, cercetare continuă, inovație, accesibilitate, viziune și educație. ,,Când ne imaginăm viitorul corectării și protecției vederii, îl vedem prin lentila miilor de specialiști ai vederii cu care lucrăm pentru a realiza misiunea noastră de îmbunătățire a vieții prin îmbunătățirea vederii. Vedem inclusiv în România cum nevoile de sănătate vizuală se schimbă. Industria noastră este astăzi provocată de tendințele majore ale societății – populația îmbătrânită, noile comportamente digitale, obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor. Ne preocupă faptul că aproape 23% dintre români suferă de o anumită afecțiune oftalmologică, iar o categorie importantă sunt copiii (conform unui studiu de evaluare Essilor). Proiectul Essilor ”Privește în viitor”, implementat din 2019 în școli din București și județul Neamț, împreună cu Organizația Salvați Copiii, își propune ca până în 2023 să identifice elevii cu probleme de vedere și să-i ajute să vadă, din nou, pentru că am înțeles că performanța școlară este influențată de vederea bună. Mai știm și că 1 din 5 șoferi nu vede bine la volan. De aceea, ne dedicăm din 2018 proiectului ,,Siguranța la volan începe cu o vedere bună”,  prin care ne străduim să facem cunoscut faptul că ochii noștri au nevoie de protecție când conducem, atât pentru siguranța noastră cât și a tuturor participanților la trafic. Ambiția Essilor România este de a proteja vederea tuturor românilor, indiferent de vârstă și activități, iar la nivel de grup să-i ajutăm pe toți cei 7,7 miliarde de locuitori ai lumii să vadă lumea mai bine, conchide Ionela Știrbeț, Director Marketing.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii