Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Afaceri |
|

ESSA Group alocă două milioane de euro în primul semestru din 2021 pentru consolidarea și creșterea serviciilor cerute de la declanșarea crizei sanitare

ESSA Group, afacere fondată de Eugen Saulea în 2010 și în prezent unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară, va investi două milioane de euro în primul semestru din 2021 în consolidarea și creșterea serviciilor cerute de la declanșarea crizei sanitare.
Eugen Saulea

Mai exact, ESSA Group va investi în leasingul de personal pentru serviciile de curățenie și igienizare, picking pentru comerțul online, serviciile de management POSM-uri sau serviciile de tip lucrător comercial.

”Existând cerere de dezvoltare a unui serviciu complex de suport vânzari (preluare comandă, livrare, încasare), planurile noastre de investiție se îndreaptă prioritar în această direcție. Investiția este de cel puțin 2 milioane de euro și se va realiza împreună cu o bancă parteneră. Totodată, pentru a doua parte anului, speranța noastră este de revenire și la programele de BTL (promoteri și consultanți), fiind nevoie de prezența acestora în punctele de vânzare. De fapt, provocarea cea mare astructurii de conducere a ESSA a fost de a recupera cei 23% pierduți prin închiderea programelor de BTL”, declară Eugen Saulea, fondatorul ESSA Group

În plus, antreprenorul consideră că anul 2021 va fi ”un an mai greu din punct de vedere economic”, iar anumite sectoare de business nu vor deveni active, la o capacitate de supraviețuire, mai devreme de semestrul al doilea al acestui an.

ESSA Group a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 15 milioane de euro, în creștere cu 5% față de anul precedent.

”Au fost trei ingrediente principale care ne-au salvat businessul anul trecut: flexibilitatea, implicarea și motivarea. Acestea au reprezentat, de altfel, punctele cheie ale întregii structuri ESSA fără de care nu am fi reușit să ne adaptăm schimbărilor bruște din 2020. Am fost atenți la nevoile partenerilor și am customizat serviciile în acord cu bugetele și evoluția vânzărilor. În plus, am fost flexibili în a activa și implementa programe noi, unele dintre acestea diferite de ceea ce făceam până la acel moment”, spune Eugen Saulea.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii