Cautare




, Contributor

Tech |
|

Entersoft se așteaptă la o creștere de 25% – 30% în 2016

Numărul de proiecte implementate de Entersoft, dezvoltator de soluții software și furnizor de servicii software pentru mediul de afaceri, a crescut, iar reprezentanții companiei se așteaptă la o creștere în 2016.
Solutii software

În acest an, compania a introdus în portofoliu, printre altele, și companii de îmbrăcăminte, construcții, retail sau echipamente medicale, dintre care în luna decembrie, trei companii au ales să colaboreze cu Entersoft, și anume Antisel, Vgeneration (comerciant a produselor Vans) și Meritstah. Acestea vin în completarea proiectelor noi derulate în 2015 pentru companii precum GIR Services, Salice, Update Advertising, Touched Marketing, Ideal Publicity Concept. Tot în 2015, Entersoft România a extins trei dintre cele mai mari implementări existente în portofoliul său la JTI, elefant.ro și Grupul Editorial Litera.

ENTERSOFT INTRĂ ÎN PARTENERIAT CU TIMIȘORENII DE LA SOFT NET CONSULTING

„Versatilitatea soluțiilor Entersoft a fost dovedită în acest an nu doar prin derularea de proiecte în domenii foarte diferite ca tipologie de business, dar și prin modul în care au fost finanțate. Practic, am oferit fiecărei companii o soluție specifică, foarte personalizată, nu doar software, ci și financiară”, a declarat Cristi Cozic, Country Manager al Entersoft România.

În prezent se lucrează la un proiect pentru optimizarea producției la compania de prelucrare a fierului beton Meritstahl.

ENTERSOFT ROMÂNIA SE EXTINDE ÎN REPUBLICA MOLDOVA

„Investițiile pe care companiile prezente pe piața autohtonă le fac în software au dat semne de creștere mai ales în ultima parte a acestui an. Deși este relativ firesc să asistăm la o dezghețare a bugetelor către finalul fiecărui an, contractele pe care le-am semnat în ultimele luni ne dau încredere că 2016 va fi un an mai bun decât 2015. Pentru Entersoft ne așteptăm la o creștere de aproximativ 25-30%, în condițiile în care analiștii estimează o evoluție medie pe această piață a aplicațiilor B2B de 10%. Un alt obiectiv pentru 2016 este și extinderea rețelei de parteneri”, a mai spus Cristi Cozic.

În 2014, Entersoft a raportat o cifră de afaceri de 2,5 milioane de lei, în creștere cu 2% față de anul precedent.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii