Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

ENGIE România își continuă campania de notorietate cu un nou spot TV

Sub umbrela de comunicare „Tu de unde îţi iei energie?” cel mai recent spot TV al ENGIE prezintă continuarea poveştii celor doi protagonişti ai primului spot de imagine şi călătoria lor pentru a explora noi surse de energie.
Energia inspira energie ENGIE KV

Dacă în spotul de imagine de anul trecut, accentul era pus pe legătura emoțională dintre ENGIE și clienții săi, prin sursele de energie care alimentează și motivează tot ce facem, în noua campanie, energia inspiră noi energii, ca un un efect de domino, care antrenează tot mai multe întâmplări şi oameni.

Acum, comunicarea ia o formă mai tactică, aducând în prim plan energia şi produsele furnizate de ENGIE: gaze naturale, electricitate şi servicii, care inspiră energie emoţională: idei, bucurie, surprize.

Amalia Anghel, Manager Comunicare Corporate ENGIE România: „Ne-am dorit să continuăm povestea campaniei «Tu de unde îţi iei energie?» în acelaşi registru emoţional, adaugând de data aceasta o notă ludică tonului cu care ne adresăm clienţilor noştri. Astfel, ENGIE alege să vorbească despre produsele sale – gaze naturale, electricitate, servicii energetice – şi despre utilitatea lor în diverse ipostaze ale vieţii de zi cu zi într-un mod jucăuş, diferenţiator în categorie.”

AFLĂM ACUM BUGETELE DE PUBLICITATE ATRASE DE TELEVIZIUNILE DE ȘTIRI ÎN 2017

Traian Aron, Art Director: „Ideea campaniei a apărut ca o continuare naturală a campaniei de anul trecut. Energia care ne alimentează casele inspiră energia necesară pentru absolut tot ce facem fiecare dintre noi, oră de oră, zi de zi. Execuția a venit de la sine deși nu fără provocări – un lanț cauzal ce ne poartă din bucătărie într-o petrecere surpriză cu totul specială, totul în 30 de secunde, nu e un brief ușor. Însă, împreună cu Anton Groves, regizor, și Studioset, casa de producție, am reușit să creăm o poveste unică, cu umor şi emoție, care transmite perfect atât filozofia ENGIE, cât şi portofoliul de produse şi servicii.”

Campania tactică de comunicare „Energia inspiră energie” realizată de McCann PR este o campanie de comunicare integrată, cu o componentă principală de ATL, constituită dintr-un spot TV de 30 secunde, o componentă online şi una de outdoor.

IATĂ CINE SUNT STĂPÂNII PUBLICITĂȚII TV ÎN 2017!

Echipele de creație:

ENGIE Romania

Amalia Anghel, Şef Serviciu Comunicare Corporate ENGIE Romania

McCann PR

Traian Aron, Art Director

Dan Stănescu, Copywriter

Imola Zoltan, Project Manager

Alina Huiban, Event Coordinator

Lavinia Iancu, Account Executive

McCann

Tiberiu Munteanu, AV Director

Alex Ionescu – AV Producer

Studioset

Sorin Baican, Producer
Anton Groves, Director
Tudor Mircea, DOP
Adrian Smarandache, Executive Producer
Iulia Bacanu, UPM
Anca Istudor, Production Assistant

Post Production

Niki Georgiev, Edit
Andrei Nechifor, Sound Design
Simona Macarie, Traffic

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii