Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

ENEL a lansat prima sa campanie promoțională la nivel național, cu premii constând în produse electrocasnice

Enel a lansat în luna martie prima sa campanie națională în România, oferind clienților care aleg orice serviciu de furnizare de electricitate sau gaze naturale pe piața concurențială de la companiile Enel Energie și Enel Energie Muntenia posibilitatea de a câștiga prin tragere la sorți 100 de premii (pachet aragaz plus frigider).
Poster_Magazine_480x680mm

Campania „Energie cu ceva în plus”, realizată împreună cu Publicis România, se desfășoară în perioada 15 martie – 13 aprilie, la nivel național, având ca medii TV, radio, OOH și online. De asemenea, campania se derulează și în rețeaua de 30 de magazine și parteneri Enel.

Echipa Enel România implicată în proiect a fost alcătuită din Oana Gherasim – Head of Communications, Eleodor Ghenoiu – Head of Advertising & Brand Activation, Ioana Știrbulescu – ATL Coordinator, Ionuț Duna – Marketing Manager, Simona Muntean – Product Manager, Diana Guteniuc – Digital Specialist, Cătălina Vulpe – Marketing Specialist, iar din echipa Publicis au făcut parte: Irina Guțan – Copywriter, Bogdan Moraru – Art Director, Cristina Ionescu – Account Manager, Loredana Viga – Digital Account Manager, Dragoș Eustafievici – Media Account Director.

Eleodor Ghenoiu, Head of Advertising & Brand Activation Enel România: „Am lansat prima noastră campanie promoțională cu premii în parteneriat cu unul dintre cele mai cunoscute și apreciate branduri românești de produse electrocasnice, întrucât suntem consecvenți strategiei noastre de a fi nu numai un furnizor integrat de utilități, ci și de a oferi produse și servicii complementare, cu valoare adăugată.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii