FacebookTwitterLinkedIn

Enel înregistrează o creștere cu 40% a numărului de contracte online, anunță compania luni, 7 decembrie.

Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, companiile de furnizare de energie ale grupului Enel în România, au depăşit pragul de 1 milion de clienţi care au preferat factura în format electronic şi au renunţat la cea tipărită, alăturându-se astfel eforturilor companiei de protejare a mediului, pentru un viitor sustenabil. Cu o singură factură primită pe e-mail sau prin sms, în locul celor două coli de hârtie trimise în plic, cei peste 1 milion de clienţi salvează în fiecare an până la 2.500 de arbori şi îşi aduc aportul la un mediu înconjurător mai sănătos”, a anunţat compania.

Dat fiind contextul pandemic, în perioada martie – octombrie 2020 numărul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% iar cel al clienţilor care au descărcat aplicaţia MyEnel s-a dublat faţă de acelaşi interval din 2019, arată compania. În perioada ianuarie – octombrie 2020, compania înregistra 56.000 de noi clienţi de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale pentru contracte încheiate online, în creștere cu 40%.