
Vedeta britanică, născută la Paris, este imaginea Good On You, o aplicație care evaluează brandurile de modă în funcție de valorile etice și de sustenabilitate pe care le promovează. Watson este, de asemenea, cunoscută pentru faptul că a acceptat provocarea „Green Carpet Challenge” lansată de Eco Age. În majoritatea aparițiilor publice, Watson a purtat rochii realizate în mod sustenabil de către designeri de top.
Aplicația Good On You a dat calificative nu prea strălucitoare pentru Kering. Brandurile de top precum Gucci, Saint Laurent și Balenciaga sunt încadrate la categoriile “Not good enough” sau “It’s a start”.
Watson „este una dintre cele mai cunoscute actrițe și activiste din lume”, a transmis grupul Kering într-un comunicat. Actrița în vârstă de 30 de ani este, de asemenea, o avocată a drepturilor femeilor și ambasadoare a Națiunilor Unite.
După ce a pierdut Stella McCartney – probabil unul dintre brandurile cu cea mai puternică tradiție din lume – în fața LVMH la începutul acestui an, recrutarea lui Watson este o mișcare strategică pentru Kering, care dorește să câștige public în rândul milenialilor.
Președintele și directorul general Kering, François-Henri Pinault, căsătorit cu vedeta de la Hollywood și activista Salma Hayek, a salutat numirea lui Watson în consiliul de administrație.
Grupul Kering a angajat peste 38.000 de oameni la nivel mondial la sfârșitul anului 2019. Cifra de afaceri a companiei a fost de 15,9 miliarde de euro (17,9 miliarde de dolari) anul trecut, cu un profit net de 2,3 miliarde de euro.
Sursa: www.theguardian.com
Foto: Profimedia