Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Emisiunile TV și filmele cu cele mai multe căutări pe Google din România, în 2015

„Ferma vedetelor” (foto), „Sunt celebru, scoate-mă de aici” și „Românii au talent 2015” (toate difuzate de Pro TV) sunt primele trei dintre cele mai populare emisiuni de televiziune potrivit unei liste Google ce prezintă topul celor mai populare căutări realizate folosind acest motor de căutare, de-a lungul anului 2015, în România, informează Media Expres.
ferma_vedetelor_Pro TV

Cele mai populare emisiuni TV

1. Ferma vedetelor (Pro TV)

2. Sunt celebru, scoate-mă de aici (Pro TV)

3. Românii au talent 2015 (Pro TV)

4. Insula iubirii (Antena 1)

5. Vocea României 2015 (Pro TV)

6. Burlacul (Antena 1)

7. Votează mireasa pentru fiul meu (Antena 1)

8. Supermodels by Catalin Botezatu (Kanal D)

9. Burlăcița (Antena 1)

10. X Factor 2015 (Antena 1)

Adrian Sârbu a încasat de la CME cel puțin 137 de milioane de dolari

Tot în domeniul audiovizualului, filmele „Fast and Furios 7”, „Fifty Shades of Grey” și „Taken 3” au fost cele mai populare căutări pe Google, din România, în anul 2015. Lista completă a primelor zece filme anunțată de Google este următoarea:

Cele mai populare filme

1. Fast and Furious 7

2. Fifty Shades Of Grey

3. Taken 3

4. Jurassic World

5. Insurgent

6. Minions

7. American Sniper

8. Focus

9. Mad Max

10. Birdman

Potrivit Google, Topurile căutărilor anului prezintă o imagine de ansamblu a ceea ce au căutat oamenii pe internet în 2015, oferind o perspectivă asupra celor mai importante evenimente și trenduri ale anului, pe baza căutărilor realizate pe Google din România.

Pentru mai multe informații despre căutările anului 2015 sunt publicate la adresa de web google.com/2015.

Potrivit Google, listele au fost create utilizând combinat mai multe servicii și instrumente care oferă o imagine detaliată asupra trendurilor de căutare la nivel global și regional.

În 2015, în mediul online au fost 80 de milioane de clienți unici și 7 milioane de vizitatori pe lună

Cea mai mare parte a datelor provin din Google Trends, un serviciu public oferit de Google care prezintă volumul de căutări pe diferite regiuni geografice, perioade de timp și termeni utilizați.

De asemenea, Google folosește instrumente interne prin care realizează analize complexe suplimentare. Din rezultate au fost eliminate spam-ul, căutările de navigare și cele care se repetă, astfel încât Google susține că aceste liste reflectă „spiritul vremii”.

Topurile cuprind rezultatele agregate din două tipuri de liste de căutări: „căutări în trend” (populare) – căutările care au înregistrat cea mai mare creștere de trafic în 2015, în comparație cu 2014 și „cele mai căutate” – în această listă se regăsesc termeni care au înregistrat cel mai mare volum de căutări în 2015.

Larry Page și Sergey Brin au fondat Google în 1998. De atunci, compania a crescut la peste 50.000 de angajați la nivel global, oferind o gamă largă de produse și platforme precum Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome și YouTube. În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mamă a Google.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii