FacebookTwitterLinkedIn

Românca Daniela Matei – care are o experienţă de aproximativ 20 de ani în domenii variate ale media, câştigată în mare parte în România, iar din februarie 2010 lucrează pentru compania internaţională de producţie FremantleMedia – a participat la NEM la panelul “Reality TV – is it fading out or just getting wings?” (Reality TV – pe cale de dispariţie sau în ascensiune?, trad. red.).

Potrivit Danielei Matei, show-urile de tip reality TV au cunoscut un regres, cauzat de “fragmentarea” existentă în domeniul conţinutului TV. Daniela Matei a atras însă atenţia că nu se poate vorbi de un regres al acestui tip de formate, deoarece oamenii sunt obişnuiţi să se uite la reality show-uri şi le place acest tip de conţinut, fapt pentru care nu vor renunţa la el.

Însă producătorii de conţinut trebuie să se străduiască să găsească “poveşti bune”. “Cred că poveştile bune şi ceea ce este autentic va funcţiona mereu în acest domeniu (al reality TV, n. red.)”, a spus Daniela Matei.

Matei a dat ca exemplu formatele „Football Nightmares”, în care legendarul fotbalist şi antrenor italian Gianluca Vialli ajută o echipă de fotbal de amatori să devină competitivă, şi “My First Holiday”, în care cupluri şi persoane din diverse generaţii experimentează pentru prima dată mersul într-o vacanţă în străinătate.

VEZI BILANȚURILE FINANCIARE PE 2015 ALE EDITURILOR DIN ROMÂNIA

„Dezvoltăm noi formate în această zonă a «authentic reality», în care nu interferăm cu experienţele oamenilor, le prezentăm aşa cum sunt”, a spus Daniela Matei, explicând că în acest tip de show-uri TV primordiale sunt poveştile care emoţionează telespectatorii.

„Reality show-urile autentice sunt pasul următor în acest domeniu. Prezentăm poveştile oamenilor aşa cum s-au întâmplat ele”, a conchis Daniela Matei.

Mihai Pavelescu este editor Media Expres.

Foto credit: Media Expres