Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Emisiunea „Acces Direct” a început să fie ocolită de clienții publicitari?

simona_gherghe_acces_direct.jpg
Încărcarea cu publicitate a televiziunilor continuă să se mențină la cote reduse, reiese dintr-o analiză a agenției BPN România, pentru săptămâna 4 – 10 februarie 2013. Programul „Acces Direct” a avut un grad mediu de încărcare cu reclame de 35 – 45%, în perioada amintită.

Nicio mare televiziune generalistă nu a reușit să-și umple pauzele publicitare cu reclame, conform normelor din audiovizual (12 minute pe oră). Datele publicate pe BPN Blog arată că Pro TV a avut cea mai mare încărcare (73%) pe durata programului „Știrile Pro TV – ora 19”. În restul prime-time-ului din cursul săptămânii, încărcarea a fost de 58% (orele 21 – 22) și 50% (orele 22 – 23).

Antena 1 a avut un grad de încărcare de 94% în timpul emisiunii de știri „Observator – 19”. După acest program, încărcarea a variat între 87% și 74%. De remarcat că „Acces Direct” a avut o încărcare medie de 35-45%, cu o scădere ușoară față de săptămâna precedentă. Este posibil ca scandalul Ioana Tufaru, în urma căruia Avon și-a retras spoturile, să fi jucat un rol important în această scădere. Rămâne de văzut în următoarele săptămâni!

Cel mai „harnic” client publicitar pe televiziune a fost Unilever ale cărui campanii au adunat 2.695 de GRP-uri la nivel urban. Pe următoarele două locuri s-au plasat Procter&Gamble (2.453 GRP-uri) și Vodafone (1.593).

Brandurile cu cea mai mare vizibilitate TV au fost Vodafone, Penny şi Gazeta Sporturilor.

Antena 1 a livrat cele mai multe puncte de audiență de pe piața TV: 7.522. Pro TV a furnizat 7.470 GRP-uri, iar Kanal D, 4.828 GRP-uri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii