Anul trecut compania a înregistrat vânzări de 187 milioane de euro. Aceste cifre nu include şi vânzările partenerilor eMag prin platforma Marketplace.
Retailerul a mai anunațat că a alocat, în acest an, un buget de investiții de 11,5 milioane, din care 4,5 milioane de euro pentru extinderea și dezvoltarea pe plan internațional, iar 3 milioane de euro investiții în tehnologie.
Din strategia pentru acest an mai fac parte și extinderea pe mai multe categorii de produse, printre care auto și home&deco – în următoarele două luni; fashion, sport și food. ,,În prezent, piața de fashion din România este de trei ori mai mare decât cea de electroIT”, a declarat Iulian Stancu (foto), director general eMAG.
Totodată, el a anunțat și o extindere a echipei, care până la finele acestui an ar urma să depășească pragul de 1.000 de angajați.
eMAG este prezentă și în Bulgaria (cu o cotă de 60% din piață), și în Ungaria ( unde estimează o cotă de 35% din piață, până la finele acestui an).
,,Am învățat mult și am construit un brand puternic în ultimii ani. Prin extinderea internațională scalăm aceste cunoștinț, iar ritmul cu care ne dezvoltăm este accelerat. Spre exemplu, în Ungaria am ajuns în trei luni la nivelul la care am ajuns în Bulgaria într-un an. Iar în Bulgaria am crescut într-un an cât în patru la începutul eMAG în România, raportat la populație”, a mai declarat Iulian Stanciu.