Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

eMAG și Flanco au avut în 2013 creșteri explozive în consumul de publicitate TV

Electrocasnice
Dante International, compania care deține magazinul online eMAG.ro, a fost în 2013 liderul detatașat al publicității TV pe segmentul vânzărilor de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Doar Flanco s-a ținut în „plasa” liderului. 

Campaniile de promovare comandate de Dante International au acumulat 8.952 GRP’30 pe targetul comercial (Gross Rating Points – GRP), în perioada 1 ianuarie – 15 decembrie 2013, cu 223,6% mai mult decât în anul precedent. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.)

Cel de-al doilea mare consumator de publicitate TV a fost Flanco, cu un buget de 7.263 GRP’30 pe targetul comercial, mai mare cu 134,5%.

În fond, Dante International și Flanco au fost companiile de retail care au înregistrat creșteri explozive în promovarea pe televiziune.

Rețeaua Altex și-a redus vizibilitatea pe televiziune cu 22,1%. Volumul de audiență acumulat a fost de 3.576 puncte de audiență pe targetul comercial, în perioada 1 ianuarie – 15 decembrie 2013.

Reclamele pentru Domo au strâns 2.597 GRP’30 pe targetul comercial, cu 27,2% mai mult decât în anul precedent.

„Forbes România” estimează că cele patru companii au investit în publicitatea TV aproximativ 2,42 milioane de euro.

Vezi și bugetele de publicitate investite pe TV de producătorii auto în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii