Cautare




, Contributor

Tech |
|

eMAG se extinde în Polonia

Retailerul online eMAG a început demersurile de extindere pe piața din Polonia, după preluarea Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale.
Depozitul eMag

În decembrie 2014, eMAG a depus o solicitare la Consiliul Concurenței și Protecția Consumatorului din Polonia privind preluarea controlului asupra Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale.

Compania Agito, înființată în anul 2002 ca magazin online de electronice și electrocasnice a devenit, prin extinderea categoriilor de produse și prin dezvoltarea echipei, unul dintre cei mai puternici jucători pe piața de comerț online din Polonia.

În 2008, a ocupat locul secund în topul “Deloitte Technology Fast 50″, în 2009 a primit distincția Dot.com, iar raportul “E-Commerce 2009” realizat de Internet Standard confirmă poziția de lider a Agito pe piața din Polonia. În 2013, Agito.pl a fost prima opțiune a consumatorilor din Polonia și a primit premiul “Consumer’s Golden Laurel 2013”, într-un clasament al celor mai populare produse și branduri poloneze.

„Transferul de acțiuni va reprezenta o nouă provocare pentru noi, vom aduce lângă echipa eMAG o echipă performantă, cu o foarte bună cunoaștere a pieței locale. Cele două echipe vor opera pe o platformă IT comună, iar acest fapt se va traduce, cu siguranță, în servicii și categorii noi, în beneficiul clienților finali”, spune Sorin Ionescu, vicepreședinte și director de dezvoltare internațională eMAG

Transferul de acțiuni între cele două companii se va concretiza odată cu primirea aprobării din partea instituției poloneze, a mai anunțat eMAG. Pe lângă piața din România, retailerul mai este prezent și pe piețele din Bulgaria și Ungaria.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii