Cautare




, Contributor

Tech |
|

eMAG a avut vânzări de peste 2 miliarde de lei anul trecut. În 2017, cifra se va dubla

Retailerul online eMAG a avut vânzări cu 45% mai mari anul trecut, în România, ajungând la o cifră de afaceri de 2,02 miliarde de lei. Potrivit reprezentanților eMAG, avansul se datorează investițiilor realizate în tehnologie și dezvoltării eMAG Marketplace.
Iulian Stanciu CEO eMAG

Anul trecut, eMAG a realizat investiții totale de 50 de milioane de euro: 24 de milioane de euro în tehnologie, 23 de milioane de euro în dezvoltarea internațională, 1 milion de euro în logistică și 2 milioane de euro în pregătirea angajaților.

La nivelul întregului grup (România, Bulgaria, Ungaria și Polonia – n.red.), eMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de lei.

„eMAG a devenit o destinație atât pentru clienți, cât și pentru orice comerciant și pentru oameni talentați. Acționăm într-o piață globală și suntem conectați la tendințele globale, în care regula jocului este să inovezi mereu pentru a fi relevant. Asta presupune o investiție constantă, prin care le oferim clienților o experiență foarte bună de shopping, angajaților un loc care le pune în valoare talentul și partenerilor o platformă prin care își pot crește   businessul într-o economie care se schimbă rapid”, a declarat  șeful retailerului, Iulian Stanciu.

Pentru acest an, previziunile lui Stanciu sunt ca vânzările eMAG România să crească cu 25%, la circa 4 miliarde de lei.

Oferta de produse și cardul eMAG

Tot anul trecut, traficul total eMAG a crescut față de 2015 și a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie și decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea. Pentru 2017, estimarea eMAG este că traficul din mobile va depăși pragul de 70% dintr-un total de aproximativ 379 de milioane de vizite estimate pe site.

Citește și: Sony a adus în România televizorul BRAVIA A1 OLED 4K HDR

În 2017, oferta eMAG va ajunge la aproximativ 2 milioane de produse prin diversificarea unor categorii foarte dinamice, care atrag tot mai mulți clienți online: Home & Deco, Auto, Bricolaj, Articole pentru copii și jucării, Sport și Fashion.

Pentru îmbunătățirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poșta Română și va extinde rețeaua de showroom-uri din țară, până la finalul anului 2017. De asemenea, eMAG va extinde la nivel național și serviciul de livrare în 2 ore în orașele cu showroom și va introduce opțiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end.

Citește și: Smart Bill investește 600.000 de euro în inteligența artificială

În plus, eMAG pregătește un card de credit pentru cumpărături, în a doua jumătate a anului.

Echipa grupului eMAG (care include alături de eMAG și Conversion, PC Garage, Depanero și FashionDays) însumează 3822 oameni, din care 650 se ocupă de dezvoltarea IT.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii