Cautare




, Staff

Tech |
|

eMAG: 1 din 4 clienți care cumpără online este din mediul rural. Cele mai multe comenzi plasate provin din județul Timiș

26% dintre clienții retailerului online eMAG provin din mediul rural și 18% dintre comenzile plasate sunt livrate în zonele rurale.
eMAG showroom Titan

Tendința de a adopta acest canal de vânzare este evidențiată de creșterea cu 55% a numărului de comenzi livrate aici de eMAG în 2017, față de 2016.

„Comerțul online le oferă locuitorilor din zonele rurale acces la o gamă extinsă de produse pe care le pot comanda ușor, dar și un confort sporit datorită serviciilor de livrare a comenzilor. Ne dorim ca fiecare client, indiferent de zona în care locuiește, să găsească oricând la eMAG tot ce își dorește”, a declarat Stejara Pircan, VP Commercial eMAG.

Numărul celor care fac cumpărături online crește constant, pe fondul penetrării tot mai mari a smartphone-ului. Majoritatea clienților din zonele rurale care fac cumpărături online sunt tineri, au vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani (54,9%), iar 39,01% au vârsta cuprinsă între 35 și 55 de ani. Cele mai multe comenzi au fost livrate în județele Timiș, Prahova și Cluj.

Topul județelor în care au fost livrate cele mai multe comenzi din zona rurală (județul Ilfov nu a fost inclus) și comuna cu cel mai mare număr de comenzi din fiecare județ în parte a fost ocupat de: Timiș – Dumbrăvița, Prahova – Blejoi, Cluj – Florești, Constanța – Valu lui Traian, Suceava – Șcheia, Iași – Valea Lupului, Dâmbovița – Crevedia, Bihor – Sântandrei, Mureș – Sângeorgiu de Mureș, Argeș – Bâscov, Neamț – Săbăoani, Arad – Vladimirescu, Maramureș – Moisei, Harghita – Remetea și Brașov – Sânpetru.

Printre cele mai comandate produse din zona rurală: au fost cele pentru copii, electrocasnice mari, electrocasnice mici, telefoane mobile, accesorii și servicii pentru telefoane, accesorii și servicii pentru telefoane, produse de bricolaj, jucării, produse de îngrijire personală, produse pentru casă etc.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii