Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Lideri |
|

Elita business-ului românesc feminin la FORBES WOMAN SUMMIT 2018

Peste 200 de reprezentante ale mediului de business au participat pe 29 martie 2018, la Hotel Intercontinental, la FORBES WOMAN SUMMIT, primul eveniment din România dedicat femeilor de succes care au schimbat în bine mediul de business și societatea românească.
SKY_8149x

Creat în jurul celei mai puternice comunități de business – FORBES ROMÂNIA – acest summit a sărbătorit liderii de succes, cei care reprezintă o sursă de inspirație și sprijin pentru femeile din România, ajutându-le să-și realizeze potențialul și să se autodepășească.

FORBES WOMAN SUMMIT a reunit vocile cele mai reprezentative din lumea afacerilor, educației, diplomației și ONG în jurul unor teme precum leadership feminin, antreprenoriat, educație și filantropie.

Summit-ul a fost deschis de doamna Angela Cristea – Șeful Reprezentanței Comisiei Europene în România și cele mai importante reprezentante ale mediului diplomatic din România – E.S. Michèle Ramis, Ambasadoarea Franței, E.S. Stella Ronner – Grubačić, Ambasadoarea Regatului Olandei și E.S.Tamar Samash Ambasadoarea Statului Israel.

Despre puterea mediului de business, precum și despre noul tip de leadership feminin au discutat Camelia Șucu – Proprietar ClassIn, Anca Harasim – Director Executiv AmCham, Virginia Oțel  – Communication Leader Garanti Bank, iar discuția a fost moderată de Ioana Filipescu – Partener Deloitte.

Summit-ul a continuat cu un subiect important pentru mediul de business și prin extensie, pentru societatea românească: rolul pe care îl joacă educația în construirea viitorului companiilor și societății în ansamblu. Au participat Gabriela Alexandrescu – Președinte executiv Salvați Copiii,  Georgiana Pogonaru – Cofondator Veranda Mall, Ana Maria Mihăescu – Fost manager regional, Divizia de investiții a Băncii Mondiale și Director Independent la Raiffeisen, Black Sea Oil and Gas, Medlife și Roxana Șunică – director marketing, comunicare si corporate affairs FEPRA, iar discuția a fost moderată de Dr. Lavinia Rașcă – profesor de strategie și antreprenoriat Asebuss, director general EXEC- EDU.

Despre cum modelează transformarea digitală modelele de business au discutat Nina Brătfălean – Marketing Manager BMW Group Romania, Sonia Năstase – Country Manager Nespresso România, Nicoleta Eftimiu – Country General Manager Coca-Cola România, Ada Solomon – Fondatorul și managerul casei de producție Hi Film, Angela Galeța – directorul Fundației Vodafone România, iar discuția a fost moderată de Andreea Mihai – business owner.

Ultimul subiect al pe agenda  Forbes Woman Summit a fost leadeship prin wellbeing, iar invitații speciali care au urcat pe scenă au fost Delia Iliasa – Director Comercial Medicover România, Olivia Petre – Specialist în comunicare și marketing research Psyence Group și Alina Stoica – Terapeut nutriționist Nutribalance, discuția fiind moderată de Raluca Michailov – Director general BP Publishing Media- moderator.

Forbes România le mulțumește tuturor partenerilor care au făcut posibil acest eveniment.

Partener strategic – BMW Group

Nespresso – Official coffee

Partener platinum Le Midi

Parteneri gold – Garanti Bank, OMV Petrom, Vodafone România, Banca Transilvania, Nemo Express, Fepra și Aqua Carpatica.

Evenimentul a fost susținut de Chilli Ideas, Profructta,  Fabrica de litere, Melissimo, Printfox, Green Print și Brigada de Voluntari.

Regăsiți o galerie foto detaliată de la eveniment pe pagina de Facebook a Forbes România

Despre Forbes România

Forbes România este cea mai vândută publicație de business din România și este editată de compania BP Publishing Media, recunoscută de către Forbes Media ca fiind cea mai dinamică și creativă franciză a Forbes la nivel mondial. În această perioadă brandul Forbes s-a dezvoltat accelerat pe piața românească, fiind reprezentat prin intermediilor publicațiilor lunare Forbes România și ForbesLife România, al revistei trimestriale de lux și atitudine Up by Forbes România sau al proiectelor speciale Forbes Kids sau Forbes 500. Acestor ediții tipărite li se adaugă proiecte speciale în zona digitală și peste 20 de evenimente anual, de la formate de business și până la gale, petreceri sau evenimente « on-demand » sau private, care acoperă cele mai variate categorii de public din zona premium de pe piața românească.

Pentru mai multe detalii vizitați www.forbes.ro. 

Vizitați Forbes pe  https://www.facebook.com/forbesromania/

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii