FacebookTwitterLinkedIn

Potrivit companiei, această creştere este susținută de noile produse de pavaj rezidenţial şi produsele ornamentale (palisade, blocuri de zid) lansate de companie în ultima perioadă, precum şi de extinderea reţelei de distribuţie, produsele Elis Pavaje fiind în prezent comercializate în majoritatea reţelelor de tip Do It Yourself din ţară. Nu în ultimul rând, mai spun reprezentanţii companiei, creşterea vânzărilor a fost  determinată de oferta completă de servicii oferită de companie: producţie, consultanţă, proiectare, transport, montaj.

“Produsele de pavaj rezidenţial îşi continuă trendul ascendent, tot mai mulţi clienţi alegând pavajul în detrimentul celorlalte opţiuni de amenajare a spaţiului exterior datorită numeroaselor avantaje pe care le oferă precum: un design modern, rezistenţă la gelivitate şi la uzura şi un finisaj complet care permite aerisirea solului şi un drenaj eficient”, a declarat Emil Elisiu Goța, director general Elis Pavaje.

Clienții care și-au amenajat curțile în prima jumătate a acestui an cu pavaj rezidențial au alocat pentru o suprafaţă de aproximativ 120 de metri pătraţi suma de circa 10.000 de lei , sumă care include produsele de pavaj şi montajul. Din valoarea totală a lucrării, între 30 și 50% reprezintă prețul lucrărilor de montaj alcătuit din manoperă şi materialele auxiliare: nisip, balast, ciment.

În funcţie de zona geografică, românii se orientează fie către modele clasice precum pavajul antichizat sau cel cu aspect de piatră, dar si către modele cu design minimalist, forme simple şi drepte, prezente în special în zonele urbane.

Elis Pavaje a înregistrat în 2012 o creștere de 15% a cifrei de afaceri, ajungând la 97,4 milioane lei, comparativ cu 84,6 milioane lei, vânzări realizate în 2011.