Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Elefant.ro și Geometry Global au declanșat „revoluția pomilor”

Geometry Global a lansat pentru elefant.ro, platformă de shopping cultural online, campania: „Citește un pom. Salveaza o carte” („Read a Tree. Save a Book”).
read a tree

Acesta este mesajul prin care copacii „iau atitudine” și pornesc „revoluția” digitală, promovand eBook-urile Elefant. Aplicația de mobil ce stă în spatele campaniei poate fi descarcată gratuit din Google Play sau App Store. Odată instalată, utilizatorul poate scana orice copac și primește gratuit cărți digitale de la elefant.ro.

„De-a lungul timpului, oamenii au distrus peste 75% din pădurile lumii. Astăzi, din fiecare trei copaci tăiați, unul devine hârtie… De ce să citim pe hârtie ceea ce găsim online când putem citi o carte digitala și salva un pom? Ba nu, invers. Așa a venit ideea «Read a Tree. Save a Book». Elefant.ro a îmbrățișat ideea noastră și am dezvoltat-o împreună”, a declarat reprezentantul agenției Geometry Global.

La rândul său, Alen Todorov, Head of Marketing elefant.ro, a spus: „Ne-am adus aminte ce înseamnă o idee bună: nu ai nevoie de explicații prea multe, te prinde. Am implementat repede și mă bucur că elefant.ro este promotorul «Read a Tree». Mai mult decât o campanie, este o revoluție a pomilor care cer atenție”.

Campania „Read a Tree. Save a Book” este derulată, în mare parte, în mediul digital.

Echipa campaniei:

elefant.ro: Alen Todorov ( Head of Marketing).

Geometry Global: Mihai Fetcu (Creative Director); Ștefan Vasilachi (Head of Art); Matei Vasiliu (Senior Art Director); Rareș Dumitrel (Senior Copywriter); Mihaela Bourceanu (Client Service Director); Patricia Arbanas (Account Director); Mina Ionescu (Jr. Digital Account Manager); Mădălina Gogu (Account Executive); Ionuț Iacobache (Production Manager); Dorina Sandu (DTP), Mihaela Zaharia (PR).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii