În prezent valoarea medie a unei comenzi este de 100 de lei, potrivit lui Dan Vidraşcu, care a explicat că diverdificarea produselor aflate pe rafturile virtuale ale mall-ului online, a ridicat şi valoarea medie a comenzii. În doar patru ani, elefant.ro a livrat peste 5,5 milioane de produse în toată țara.
Inceput ca o librările online, treptat, printre cărţi (disponibile atât în variantă tipărită cât şi electronic), şi-au făcut apariţia jucăriile, parfumurile, accesoriile (genţi, ceasuri) sau obiectele de decoraţiuni interioare.
În prezent, cele mai căutate produse pe elefant.ro sunt parfumurile, accesoriile (genți, ceasuri), cărțile (atât în format tipărit, cât și electronic), jucăriile. Dacă în urmă cu patru ani se livrau 45.000 de cărţi pe an, acum se livrează 45.000 de cărţi pe săptămână. În ceea ce priveşte structura cumpărătorului elefant.ro, 71% sunt femei şi numai 29% bărbaţi, majoritatea având vârste cuprinse între 25-34 de ani.
Dan Vidraşcu a explicat că pentru a face față creșterii accelerate din ultimii ani, elefant.ro a deschis în acest an un nou depozit de peste 3.000 mp, aflat în apropierea Bucureștiului, a investit în noi puncte de livrare a comenzilor (în București – Librăria Litera de pe b-dul. Magheru, București Mall, în Cluj în cadrul Liberty Park), dar și în puncte de prezentare cu vânzare în principalele clădiri de business din București.
În 2015-2016, elefant.ro se va concentra pe consolidarea afacerii, prin optimizarea operațiunilor dezvoltate în 2013 și 2014. „Vor urma, de asemenea, dezvoltări teritoriale, cu focus pe Republica Moldova deocamdată, dar și o promovare mai agresivă a elefant.ro în România”, explică CEO-ul elefant.ro.
Campaniile de final de an, Black Friday și Crăciun, sunt de asemenea foarte importante, iar elefant.ro speră să adune la cele un milion de comenzi deja livrate cel puțin încă 200.000 în doar o lună (din 21 noiembrie până pe 20 decembrie 2014).