Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Effie România 2016 și-a desemnat nominalizații. Urmează marea finală pe 22 septembrie!

La ediția din acest an al concursului Effie Awards, 49 de lucrări din cele 88 ȋnscrise au trecut de prima rundă de jurizare. Campaniile au fost premiate pe 9 septembrie, pe scena Sălii Auditorium, la Muzeul Național de Artă al României, ȋn cadrul unui eveniment prezentat de Cătălin Ştefănescu.
 aboneaza-te
EFFIE Awards Romania

Cele 17 agenții care au obținut nominalizări ȋn 18 categorii de concurs sunt: CAP, Cohn and Jansen JWT, FCB Bucharest, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Ogilvy & Mather, Propaganda, McCann World Group România, Orange România, Publicis România, Rusu+Borțun Brand Growers, Tempo Advertising, UM România, și Webstyler.

Brandurile finaliste sunt: ACR, Amigo, Antrefrig, BCR, Bergenbier, Burn, Caroli, Carrefour, Cif, Ciucaș, Coca-Cola, Dacia Logan Prestige, Doncafé, eMAG, Erste BCR, Federația Română de Fotbal, Napolact, Fortifikat, Grolsch, ING Bank, KFC, MasterCard, National Institute for Blood & Untold, Neumarkt, OMV, Orange, Patru Mâini, Pizza Hut, Prigat, Strongbow, Telekom, Ursus Premium și Vodafone,.

Juriul din prima rundă a fost format din 50 de specialiști ȋn marketing și comunicare, research și profesioniști din mediul academic.

Ȋn runda a doua de jurizare alți 40 de seniori ai industriei vor analiza lucrările finaliste și vor desemna câștigătorii Effie Awards 2016.

Festivalul s-a schimbat de anul acesta, cu o nouă formulă de jurizare, cu un nou sistem de notare, discuții ȋntre jurați despre cazuri și categorii și reguli stricte ȋn alegerea câștigătorilor, prin alinierea la standardele Effie New York.

La finalul competiției, toate agențiile nominalizate și câștigătoare vor primi puncte ȋn Effie Global Index, unul dintre cele mai prestigioase tool-uri de indexare a agențiilor, rețelelor și companiilor la nivel mondial, format pe baza rezultatelor obținute din fiecare festival local Effie.

CITEȘTE: IA-ȚI PASTILA, CU DRAG!

Gala Finaliștilor EFFIE 2016  – prima de acest fel – s-a axat pe prezentarea primelor insight-uri rezultate din prima rundă de jurizare. Pe lângă finaliștii EFFIE 2016, evenimentul a găzduit și un nou Effie Talk, susținut de Karel Vinck, Chief Digital Brands of Publicis One Belgium & Managing Director of Duval Guillaume.

Câștigătorii Effie Awards 2016 vor fi anunțați pe 22 septembrie, ȋn cadrul  unei Gale de Premiere ce va avea loc de asemenea la MNAR, Sala Auditorium.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii