Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Efectele Ordonanței 25/2013: Televiziune MGM a încetat să mai vândă publicitate în România

MGM_Channel.jpg
Televiziunea internațională de filme MGM a fost scoasă din luna august din raportarea oficială a audienței realizată de către Asociația Română pentru Măsurarea Audienței (ARMA), ai cărei reprezentanți au comentat că televiziunea nu mai vinde publicitate pe piața locală, notează Media Expres.

MGM este o televiziune distribuită pe scară largă pe rețelele de cablu și satelit din România și a început să vândă publicitate la 1 octombrie 2007.

Eszter Ivanics, Head of PR Chello Central Europe Zrt. a comentat pentru Media Expres că „principalul motiv în spatele deciziei de a închide vânzarea de publicitate este creșterea poverii administrative și de facturare a Chello CE (ca urmare a apariției Ordonanței de urgență din aprilie 2013 care reglementează publicitatea, n.red.). Pe de altă parte, MGM ca o televiziune de filme difuzează filme premium fără pauze comerciale. Singurele pauze publicitare dintre filme au înregistrat în mod natural ratinguri mai mici. Analizând situația de pe piață, costurile de măsurare și veniturile din publicitate, Chello CE a luat decizia de a înceta atât măsurarea audienței, cât și vânzarea de publicitate pentru MGM în România, de la 1 august 2013”.

Ivanics a legat direct decizia de contestata Ordonanță de urgență din aprilie 2013 care a reglementat achiziția spațiului de publicitate exclusiv direct de către televiziuni, spunând că „de atunci rolul jucătorilor din media s-a schimbat fundamental în România”.

Chello CE va continua să dezvolte televiziunea MGM și oferta de programe pentru telespectatorii din România, având în spate „cele mai mari librării de filme și conținut pentru televiziune din lume aparținând MGM”.

Televiziunea este condusă de Katalin Radóczy, director de programe Chello Central Europe și de Andrea Koltai, manager comercial.

Distribuția pe cablu și satelit în România este realizată prin furnizorul regional de televiziuni Tematic Cable, după închiderea birourilor Chello din România, în vara aceasta.

MGM Channel Central Europe este un joint venture între Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. și Chello Central Europe prin intermediul unei companii numită Chello Movieco CE L.P., cu sediul în München (Germania), condusă de Sisco Schultis, director general.

Divizia de media a Splendid Media, Thematic Channels, a vândut publicitatea pentru MGM până în august 2013.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii