Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Servicii financiare |
|

Educaţia financiară evoluează

copii_internet.jpg
Cel mai longeviv şi complex program de educaţie financiară implementat în liceele din România a ajuns la a cincea ediţie.

După începerea şcolii în 16 septembrie, RBS a primit cereri pentru implementarea programului de educaţie financiară MoneySense în 74 de licee din Bucureşti şi opt judeţe din ţară. RBS estimează că peste 7.000 de elevi de liceu vor frecventa orele MoneySense în anul şcolar 2013-2014, cu 10% mai mulţi decât în ediţia trecută. „Tinerii care termină liceul cu un bagaj minim de cunoştinţe financiare vor înţelege mai uşor oportunităţile de dezvoltare personală, îşi vor dezvolta spiritul antreprenorial şi vor deveni adulţi responsabili”, a susţinut Adriana Boştină, Director Executiv al Centrului Român pentru Educaţie şi Dezvoltare Economică, fundaţie parteneră a RBS România, având ca responsabilităţi implementarea programului.

Cel mai longeviv şi complex program de educaţie financiară implementat în licee din România de o bancă, a ajuns la a cincea ediţie. MoneySense reprezintă un curriculum adaptat contextului local, dar inspirat de versiunea britanică, ce are ca scop încurajarea unei atitudini responsabile în luarea deciziilor financiare. Obiectivele programului sunt furnizarea către elevi de informaţii în legătură cu administrarea finanţelor personale, calcularea unui buget personal, produse şi servicii financiare.

Programul se implementează direct de profesori, dar RBS vrea să implice şi personal, ca voluntari. „Deşi am vândut business-ul de retail, credem că avem în continuare multe cunoştinţe financiare de împărtăşit elevilor români şi aceasta este cea mai importantă latura a responsabilităţii faţă de comunitate pe care o avem ca bancă”, a declarat Henk Paardekooper, CEO RBS România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii