Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Provident și-a recrutat directorul regional de marketing pentru România şi Ungaria de la Nestle

Provident Financial România a anunţat că l-a numit pe Eduard Gongonie în funcţia de Director Regional de Marketing, responsabil de coordonarea echipelor de marketing din România şi Ungaria.
Eduard Gongonie

Gongonie (44 de ani) are o experienţă de mai bine de 20 de ani în coordonarea unor echipe ale unor companii multinaţionale de top – Nestle (2011 – 2017) și Unilever (1995 – 2010), unde a fost implicat și în construirea de brand şi în dezvoltarea portofoliului de clienţi în mai multe țări din Europa Centrală și de Est. Poziția anterioară ocupată a fost de Communications & Marketing Services Director al Nestle România.

În noul său rol, el va avea ca principale obiective consolidarea brandului şi a portofoliului de clienţi printr-o strategie unitară care să țină cont de sinergiile echipelor din cele două țări și să maximizeze astfel investițiile de marketing.

IPF, compania mamă a PFR, avea la finalul primului semestru al acestui an un portofoliu de 535.000 de clienţi în România şi Ungaria. Volumul creditelor acordate în aceeaşi perioadă în cele două ţări a fost de peste 130 de milioane de lire sterline.

Sunt încântat să mă alătur echipei Provident România şi grupului IPF, una dintre cele mai puternice companii listate la Bursa de la Londra și un brand curajos și creativ, care a primit recunoaștere locală și internațională pentru campaniile sale, inclusiv distincția de Superbrand în ambele țări. Este o provocare pe care am acceptat-o cu responsabilitate şi sunt convins că alături de profesioniştii din cadrul companiei vom reuşi să consolidăm brandul Provident şi să menţinem poziţia de lider pe care o avem în acest moment”, a declarat Eduard Gongonie, noul Director Regional de Marketing al Provident.

Potrivit datelor financiare din primul semestru al acestui an, grupul IPF a înregistrat un profit înainte de impozitare de 43 de milioane de lire sterline, o creştere de zece milioane, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, volumul de credite acordate a crescut cu 10%, în prima jumătate a acestui an, față de primul semestru al anului trecut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii