Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Editorii Burda și Sanoma au încheiat anul 2012 cu pierderi în România

burda.jpg
Compania Burda România, filiala locală a editorului Burda International GmbH care a preluat operațiunile Sanoma Hearst, a raportat la sfârșitul anului 2012 pierderi de 2,42 milioane de euro. La rândul său, Sanoma Hearst a încheiat anul trecut cu pierderi de 2,51 milioane euro.   Burda România, firma care editează printre altele publicațiile „Practic în bucătărie”, „Casa Lux”, „Ioana” şi „Grădina mea”, a avut o cifră de afaceri în 2012 de 4,51 milioane de euro, potrivit bilanțului depus la Ministerul Finanțelor Publice, calculat de „Forbes România” la cursul mediul de 4,45 lei/euro. Cifra de afaceri este cu 8% mai mare decât cea din 2011.

Burda România, firma care editează publicațiile „Practic în bucătărie”, „Casa Lux”, „Ioana” şi „Grădina mea”, a avut o cifră de afaceri în 2012 de 4,51 milioane de euro, potrivit bilanțului depus la Ministerul Finanțelor Publice, calculat de „Forbes România” la cursul mediul de 4,45 lei/euro. Cifra de afaceri este cu 8% mai mare decât cea din 2011.

Pierderile raportate de Burda România se ridică la 2,42 milioane de euro, cu 12% mai mici decât cele din anul precedent. La finele anului trecut, Burda România avea datorii de 4,7 milioane de euro și creanțe în valoare de 2,25 milioane de euro.

La rândul său, Sanoma Hearst, compania care editează Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men's Health, Auto Motor şi Sport şi National Geographic, a avut o cifră de afaceri de 8,21 milioane de euro și pierderi de 2,51 milioane de euro. Cifra este mai mică cu 11,8% față de 2011.

Datoriile editorului Sanoma Hearts la sfârșitul anului trecut erau de 6,53 milioane de euro, iar creanțele de 3,6 milioane de euro.

În urma tranzacție Burda – Sanoma va rezulta un trust de media cu 35 de titluri şi peste 40 de servicii media online.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii