Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Edenred lansează un card prepaid pentru cheltuielile de afaceri ale angajaţilor

Edenred, compania care a inventat tichetele de masă Tichet Restaurant, a lansat un sistem digital de gestionare a cheltuielilor de afaceri ale angajaților, în special cele generate de călătoriile în interes de serviciu sau de întâlnirile cu clienții.
bani card telefon

Noul sistem digital denumit Spendeo se bazează pe  carduri preplătite pentru angajați, care pot fi utilizate pentru plăți naționale și internaționale în rețeaua MasterCard, integrate cu o platformă online pentru administrarea cheltuielilor şi cu aplicaţie mobilă pentru utilizatori.

Angajații români – consumatori de fast-food, dar preocupați de alimentația sănătoasă

Platforma online poate fi integrată cu programele informatice financiare ale companiilor şi permite aprobarea călătoriilor, administrarea cardurilor şi a deconturilor. Pe scurt, companiile care utilizează această platformă online pot aproba cheltuieli, pot face transferuri instant de fonduri către cardurile angajaţilor, dar pot şi să comande carduri noi sau să aloce cardurile existente către alți utilizatori. De asemenea, platforma le permite angajatorilor să stabilească diverse restricţii in utilizarea cardurilor, spre exemplu limitarea utilizării acestora la anumiţi comercianţi, la bancomat sau în cadrul unor anumite intervale orare, cardul fiind personalizat de companie pentru fiecare angajat în parte.

Cum arată viitorul tichetelor de masă

Astfel că, angajaţii pot utiliza cardurile pentru a plăti cheltuielile de afaceri, cum ar fi mese de protocol, transport, cazare, dar şi cheltuieli de întreţinere a maşinilor de companie sau achiziţii de software. Angajatorii pot transfera fonduri către cardurile angajaţilor în timp real prin platforma online, incărcându-le cu sumele solicitate de angajaţi. 

„Aşa cum arată studiile noastre de piaţă, situaţia actuală în companiile din România în ce privește administrarea cheltuielilor profesionale este descrisă ca fiind un proces complicat şi consumator de timp. Angajaţii primesc numerar în avans sau fonduri pe cardurile personale, ceea ce înseamnă că banii numerar trebuie să fie întotdeauna la dispoziţie în companie, iar procedura de returnare a fondurilor este făcută în cea mai mare parte pe bază de formulare de hârtie. Procesul de aprobare este manual şi greoi şi implică mult timp şi efort pentru angajaţii din departamentele financiare. Mai mult decât atât, procedura actuală face dificilă generarea unor rapoarte clare şi întotdeauna intervin erori în procesarea cererilor de decont”, a declarat Iulian Alexe, business development şi expense management director la Edenred România.

Doar 31% dintre angajații români se declară fericiți în munca lor

Listată la bursa Euronext Paris, Edenred activează în 42 de țări, având peste 6 300 de angajați, 660 000 de companii și instituții client, 1.4 milioane de comercianți afiliați și 41 milioane de beneficiari. 

În România, peste 35 000 de companii acordă salariaților lor diverse tipuri de tichete și carduri emise de Edenred.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii