Bani și Investiţii |
|
Edenred își dezvoltă strategia de digitalizare prin implementarea unui chatbot bazat pe AI

În această categorie se află și cei de la Edenred România care au optat ca la început de 2021 să-și dezvolte strategia de digitalizare prin implementarea unui chatbot bazat pe inteligență artificială.
Potrivit reprezentanților companiei, Felicia, precum este denumit chatbot-ul, este primul serviciu de acest tip al unei companii de beneficii extrasalariale din România. Rolul său este acela de a oferi răspunsuri instantanee întrebărilor legate de produsele și serviciile companiei.
„Odată cu lansarea noii soluții digitale, Edenred România își reafirmă angajamentul de a deservi fiecare client cu aceeași pasiune, customer experience fiind mereu principala noastră preocupare. Accentul pe inovație și tehnologie ne-a determinat să oferim utilizatorilor noștri această nouă tehnologie conversațională, cu scopul de a reduce timpul de răspuns în rezolvarea situațiilor pe care le întâmpină. Ne așteptăm ca Felicia să rezolve cu succes peste 20% din interogările comune de asistență, în primă etapă, și va deveni mai inteligentă, pe măsură ce va învăța din interacțiunile cu utilizatorii, oferind majorității o experiență personalizată”, a punctat Dana Sîntejudean, director regional Edenred Central Europe.
În plus, aceasta a punctat faptul că chatbot-ul a fost dezvoltat special pentru piața din România, astfel încât recunoaște scrisul în limba română și poate conversa cu utilizatorii prin interpretarea întrebărilor chiar și într-un text cu greșeli de scriere.
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii