FacebookTwitterLinkedIn

În această categorie se află și cei de la Edenred România care au optat ca la început de 2021 să-și dezvolte strategia de digitalizare prin implementarea unui chatbot bazat pe inteligență artificială.

Potrivit reprezentanților companiei, Felicia, precum este denumit chatbot-ul, este primul serviciu de acest tip al unei companii de beneficii extrasalariale din România. Rolul său este acela de a oferi răspunsuri instantanee întrebărilor legate de produsele și serviciile companiei.

„Odată cu lansarea noii soluții digitale, Edenred România își reafirmă angajamentul de a deservi fiecare client cu aceeași pasiune, customer experience fiind mereu principala noastră preocupare. Accentul pe inovație și tehnologie ne-a determinat să oferim utilizatorilor noștri această nouă tehnologie conversațională, cu scopul de a reduce timpul de răspuns în rezolvarea situațiilor pe care le întâmpină. Ne așteptăm ca Felicia să rezolve cu succes peste 20% din interogările comune de asistență, în primă etapă, și va deveni mai inteligentă, pe măsură ce va învăța din interacțiunile cu utilizatorii, oferind majorității o experiență personalizată”, a punctat Dana Sîntejudean, director regional Edenred Central Europe.

În plus, aceasta a punctat faptul că chatbot-ul a fost dezvoltat special pentru piața din România, astfel încât recunoaște scrisul în limba română și poate conversa cu utilizatorii prin interpretarea întrebărilor chiar și într-un text cu greșeli de scriere.